hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > علائم خطر و بروز بیماری کرونا را بیشتر بشناسید

علائم خطر و بروز بیماری کرونا را بیشتر بشناسید

با شیوع ویروس کرونا موجی از علائم برای این بیماری معرفی شد، اما مهم‌ترین علائم بیماری کرونا چیست و در چه صورت باید خود را یک فرد مبتلا به کرونا قلمداد کرده و به بیمارستان مراجعه کنیم؟
مراجعه زود هنگام به مراکز درمانی در بیماران کووید١٩ اهمیت بسیار بالایی در نتیجه درمان آن‌ها دارد و لازم است افراد درصورت مشاهده علائم خطر، به این مراکز مراجعه کنند.
در این رابطه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: تب بالا به مدت طولانی یا وقوع دوباره تب، تنگی نفس، سرفه‌های خشک و مکرر علائم خطر این بیماری می‌باشند که در این صورت باید به پزشک مراجعه کرده و پیگیری‌های لازم انجام شود.
وی در رابطه با علائم تنگی نفس، تصریح کرد: یکی از علائم آن تعداد بیشتر از 24 تنفس در دقیقه است، همچنین در حین انجام فعالیت کم و آرام، فرد به نفس نفس می‌افتد.
وی ادامه داد: شاید در مواردی تنگی نفس با علائم گفته شده ظاهر نشود ولی فرد دچار خستگی و بی‌حالی ناشی از نرسیدن اکسیژن کافی به اعضای بدن شود که باید مورد توجه و تمایز قرار بگیرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: درد یا فشار مداوم روی قفسه­‌ی سینه، گیجی و ناتوانی در هوشیاری از علائم دیگری است که فرد در صورت مشاهده باید سریعا به مراکز درمانی مراجعه کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد