hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برخی از هم‌استانی‌ها کرونا را شوخی گرفته‌اند /مردم بدون ماسک در بازار حضور می‌یابند

برخی از هم‌استانی‌ها کرونا را شوخی گرفته‌اند /مردم بدون ماسک در بازار حضور می‌یابند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: برای افزایش سلامت مردم و کاهش روند شیوع کرونا، محدودیت‌های اعمال‌شده در قزوین همچنان تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار داشت: ظرف هفته گذشته با اعمال محدودیت‌ها، تعداد بستری‌ها کاهش یافته و این موضوع نشان می‌دهد شرایط کرونا جز با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به هیچ وجه مهار شدنی نیست.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ورودی ادارات نیز اجباری شده است، زیرا برای قطع زنجیره کرونا باید بهداشت فردی در ادارات نیز رعایت شود، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در این خصوص باجدیت بیشتری عمل کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: همچنین با مدیرانی که در این زمینه کوتاهی کرده و اداره آن‌ها بیشترین مبتلا به کرونا را داشته باشد برخورد شده و به واحد تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

حبیبی افزود: متأسفانه برخی از هم‌استانی‌ها کرونا را شوخی گرفته‌اند و هنوز بدون ماسک در بازار حضور می‌یابند این در حالی است که ویروس کووید 19 بسیار خطرناک بوده و تا کنون جان افراد زیادی را گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: همراهی و همکاری مردم سبب می‌شود که هر چه زودتر شیوع ویروس کرونا کاهش یافته و شرایط به حالت طبیعی بازگردد.

وی خاطرنشان کرد: عدم وجود درمان قطعی و داروی مناسب و همچنین عدم کشف واکسن کرونا بر پیچیدگی موضوع افزوده است به همین سبب مدیران، کارمندان و همه آحاد جامعه موظف‌اند بیش‌ازپیش به پروتکل‌های بهداشتی توجه نمایند.

حبیبی افزود: چنانچه مردم و هم‌وطنان موضوع کرونا را جدی نگیرند و به همین منوال ویروس کوهید 19 خیابان به خیابان و شهر به شهر در حرکت باشد آنگاه خطری جدی جامعه را تهدید می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان نگرانی ما را دو چندان می‌کند زیرا شیوع آنفولانزا و کرونا به صورت توأمان سلامت مردم را با خطری جدی مواجه خواهد کرد.

 وی تصریح کرد: از مردم انتظار داریم که با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در اجتماعات و عدم برگزاری مراسم عزا و عروسی زنجیره شیوع ویروس کرونا را در تابستان قطع نمایند زیرا از طرفی توان کادر درمانی و پرستاری در حال تحلیل است و شیوع کرونا در فصل پاییز شرایط را دشوارتر می‌کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد