hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ادارات بوشهر امروز و فردا تا ساعت ۱۱ کار می‌کنند/ چهارشنبه تعطیل شد

ادارات بوشهر امروز و فردا تا ساعت ۱۱ کار می‌کنند/ چهارشنبه تعطیل شد

ادارات استان بوشهر به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق امروز و فردا به جای ۱۲:۳۰ ساعت ۱۱ تعطیل می‌شوند و چهارشنبه هم تعطیل خواهند بود.
 در حالی که هواشناسی استان بوشهر از روند افزایشی دما از امروز تا پایان هفته خبر داده ، ساعت کاری اداره‌های این استان هم برای مصرف بهینه برق کاهش یافته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر اعلام کرد: ساعت کاری ادارات استان با توجه به درخواست شرکت توزیع نیروی برق استان مبنی بر صرفه جویی در مصرف برق به ویژه در ادارات استان در ساعات اوج مصرف، گزارش اداره کل هواشناسی، و همچنین تاکید وزارت کشور بر لزوم همکاری با شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق در استان‌ها تغییر کرده است.
حسن ابراهیمی افزود: بر این اساس، ساعات کاری ادارات در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۱۳ و ۱۴ مرداد از ۶:۳۰ تا ۱۱ خواهد بود. همچنین ادارات چهارشنبه ۱۵ مرداد تعطیل هستند.
او تاکید کرد: مدیران با در نظر گرفتن تمهیدات لازم در زمینه صرفه‌جویی حداکثری در مصرف برق،  بر خاموشی همه تجهیزات برقی غیر ضروری در پایان ساعت کاری نظارت کنند.
 
پیش از این هم چهارم و پنجم مرداد ساعت کاری ادارات بوشهر از ۶:۳۰ تا ۱۱ بود. اما از ابتدای سال تا کنون به علت صرفه‌جویی مصرف برق اداره‌ها تعطیل نشده بودند.
ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر از ۳۰ تیر بنا به دستور استاندار و پیشنهاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، برای تامین پایدار انرژی به ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ تغییر کرده و قرار بود تا پایان مرداد به همین ترتیب باشد.
پیش از این اداره‌های استان از ۱۷ خرداد به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق و جلوگیری از خاموشی‌ها، ساعت کارشان ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تعیین شده و مقرر بود این برنامه کاری تا پایان مرداد برقرار باشد.
ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر در حالت عادی از شنبه تا چهارشنبه ۶:۴۵ تا ۱۵:۳۵ بود که پس از شیوع کرونا، از ۱۰ اسفند ساعت کاری به ۸ تا ۱۳ و از ۱۲ اسفند به ۸ تا ۱۲:۳۰ تغییر یافت.
از ۲۳ فروردین تا ۱۶ خرداد هم ساعت کاری در اداره‌های استان ۷ تا ۱۴ بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد