hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اشغال ۴۰ درصدی بیمارستان‌های بابل توسط بیماران کرونایی

اشغال ۴۰ درصدی بیمارستان‌های بابل توسط بیماران کرونایی

متخصص طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه ۴۰ درصدی بیمارستان‌های بابل توسط بیماران کرونایی اشغال شده است، گفت: بیماران اورژانسی نیازمند به بستری با علائمی غیر از کرونا از ترس وجود کرونا متاسفانه به بیمارستان‌ها مراجعه نمی کنند و عواقب وخیمی در منزل برایشان رخ می دهد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، فرهاد باقریان اظهار کرد: موج دوم کرونا باعث ایجاد همه‌گیری در بابل با آماری به مراتب بالاتر از موج اول شده و حدود ۴۰ درصد بیمارستان‌های سطح شهر از بیماران کرونایی پر شده است. 
وی تصریح کرد: بیماران اورژانسی نیازمند به بستری با علائمی غیر از کرونا از ترس وجود کرونا متاسفانه به بیمارستان‌ها مراجعه نمی کنند و عواقب وخیمی در منزل برایشان رخ می دهد. 
متخصص طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک، خاطرنشان کرد: از مراجعه به بیمارستان ها در صورتی که بیماران نیاز به بستری اورژانسی ندارند خودداری کنید.
باقریان با اشاره به اینکه اگر علائم خفیفی در شما وجود دارد در منزل بمانید و قرنطینه خانگی را رعایت کنید، گفت: در صورت وجود علائمی مثل تب بالا، سرفه های خشک و تنگی نفس با پزشکان خانواده تماس بگیرید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد