hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نظارت جدی تیم های بازرسی دادستانی بر مشاورین املاک قم

نظارت جدی تیم های بازرسی دادستانی بر مشاورین املاک قم

معاون دادستان مرکز استان قم با اشاره به سوداگری برخی سودجویان در بازار مسکن گفت: تیم های بازرسی و نظارت بر مشاورین املاک از سوی دادستانی قم تشکیل شده که به رصد فضای مجازی مرتبط با بازار زمین و مسکن به صورت جدی اهتمام دارند.
به گزارش رویداد ایران_قم،حمزه زارعی، معاون دادستان مرکز استان قم از تشکیل تیم بازرسی و نظارت بر مشاورین املاک و رصد فضای مجازی مرتبط با بازار زمین و مسکن خبر داد.
وی در این رابطه گفت: این تیم ها متشکل از نمایندگان اصناف، اتحادیّه مربوطه ، اداره نظارت بر اماکن و نیروی انتظامی بوده و تحت نظر دادستانی بصورت دوره ای بر مشاورین املاک ، شناسایی دلالها و معاملات ملکی که موجب اخلال در بازار مسکن و افزایش بی رویه و بدون ضابطه قیمت مسکن میشوند نظارت و موارد تخلف و جرم را به مراجع مربوط اعلام خواهد نمود.
وی در ادامه بیان داشت: در قدم اول کلیه مشاورین املاک میبایست دارای مجوز های مربوطه بوده و حتما تمامی معاملات با قولنامه دارای کد رهگیری انجام و تمامی بخشنامه ها و قوانین مربوطه به درستی و کامل اجرا شود تا با شفافیت بتوان بر امور مربوط به املاک نظارت و از تخلفات احتمالی جلوگیری شود.
معاون دادستان قم افزود: بازرسیها از منطقه پردیسان شروع خواهد شد و در سایر مناطق استان نیز بصورت همزمان ادامه خواهد یافت.
زارعی خاطر نشان کرد: دادستانی قم با جدیت پیگیر تخلفات مرتبط با بازار مسکن بوده و با کسانی به هر نحو در بازار زمین و مسکن اخلال ایجاد کنند با قاطعیت برخورد و بنگاه مشاوره املاک مرتبط با آنها پلمپ خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد