hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قیمت مسکن از ابتدای کرونا تاکنون ۵۰ درصد گرانتر شده است

قیمت مسکن از ابتدای کرونا تاکنون ۵۰ درصد گرانتر شده است

نائب رئیس اتحادیه املاک کرج گفت: در شرایط کنونی هم مالکین و هم مستاجرین بیشتر  تمایل به تمدید قراردادها دارند تا آن که جابه جایی و قرار داد جدید داشته باشند.
فریدون کردلو در خصوص وضعیت مسکن در شرایط کنونی گفت: بازار مسکن به خاطر بیماری کرونا دچار رکود شده است، حتی برخی مستاجرین به خاطر نگرانی بابت این بیماری اجازه بازدید به مشتریان نمی‌دهند.
وی در خصوص اجاره مسکن اظهار کرد: تعداد قراردادهای اجاره مسکن‌ نسبت به سال گذشته یک ششم کاهش داشته است و هم مالکین و هم مستاجرین بیشتر  تمایل به تمدید قراردادها دارند تا آن که جابه جایی و قرار داد جدید داشته باشند.
کردلو در خصوص وضعیت خرید و فروش هم گفت: قیمت خرید و فروش مسکن حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد نسبت به قبل از بیماری کرونا افزایش داشته  اما حجم معاملات کاهش داشته است.
نائب رئیس اتحادیه املاک کرج در ادامه در خصوص ایجاد شعبه‌های ویژه رسیدگی به تخلفات افزایش اجاره مسکن بیشتر از نرخ‌های اعلام شده هم اظهار کرد:  تا این لحظه ابلاغی در این خصوص نداشته‌ایم اما با توجه سخنان رئیس جمهور، مستاجرانی که تا تاریخ هشتم تیرماه مشکلشان با مالک حل نشده است با ۲۰ درصد افزایش اجاره بها قراردادشان تمدید می‌شود که البته هنوز ابلاغ رسمی به اتحادیه نشده است.
وی در پایان افزود: در این شرایط کنونی مردم باید به یاری یک دیگر بیایند و با هم به رفع مشکلات کمک کنند، مشاورین املاک با آنکه مانند سایر مردم از لحاظ اقتصادی دچار مشکل هستند در کنار مردم برای حل مشکلات مسکن آنها هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد