hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مشهد ۷۰ درصد بیماران مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است

مشهد ۷۰ درصد بیماران مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است

دیر گروه اطلاع رسانی بیماری کووید- ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طبق آخرین آمار اعلام شده هم اکنون تنها شهرستان خوشاب در خراسان رضوی از لحاظ ابتلا به کرونا در وضعیت سفید قرار دارد.
حمید رضا رحیمی  اظهار داشت:  طبق آخرین آمار اعلام شده هم اکنون تنها شهرستان خوشاب در خراسان رضوی از لحاظ ابتلا به کرونا در وضعیت سفید قرار دارد و هشت شهرستان دیگر این استان در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند و 23 شهرستان این استان در وضعیت قرمز به سر می‌برند.
وی افزود: شهرستان‌های "مه ولات، تربت‌جام، کاشمر و بینالود" در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های "جوین، جغتای، داورزن و خلیل آباد" در وضعیت زرد هستند. 
مدیر گروه اطلاع رسانی بیماری کووید- 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه خاطرنشان کرد: تعداد بیماران بستری بر اثر کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه طی روزهای اخیر به نسبت ثابت بوده و روزانه حدود 200 بیمار را شامل می‌شود.
رحیمی افزود: هم اکنون هزار بیمار مبتلا به کووید- 19 در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که 70 درصد آن‌ها مربوط به شهر مشهد مقدس هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد