hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کرمانشاه| هیچ‌گونه اپیدمی بیماری در ثلاث باباجانی وجود ندارد

کرمانشاه| هیچ‌گونه اپیدمی بیماری در ثلاث باباجانی وجود ندارد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیماری که در ثلاث باباجانی شیوع پیداکرده وبا نیست.

 ابراهیم شکیبا با اشاره به مراجعه بیماران به مراکز درمانی ثلاث باباجانی اظهار داشت: چند نفر با علائم اسهال و برخی هم با علائم تهوع به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه کرده‌اند. او با اشاره به اینکه بیماری سریعا کنترل‌شده است، افزود: هیچ‌گونه اپیدمی وجود ندارد و در حال ارائه آموزش به مردم هستیم تا بیماری شعله‌ور نشود. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: بیماری شایع شده وبا نبوده است و در حد گاستروآنتریت (التهاب روده) بسیار ساده بود که با علائم فوق ظاهر شد.

او گفت: همه بیمارانی که به مراکز درمانی مراجعه کردند به‌صورت سرپایی مداوا شدند. شکیبا با اشاره به آزمایش‌های متعدد بر روی آب شرب این منطقه عنوان کرد: آزمایش‌هایی از لحاظ باکتریال و ویرال و کلرسنجی بر روی آب این منطقه انجام‌شده است.

او بیان کرد: در این زمینه آموزش‌های متعددی ازجمله نصب بنر برای آگاه‌سازی شهروندان، توزیع بروشور، آموزش چهره به چهره درب منازل ارائه‌شده است. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به علت بروز این بیماری گفت: در زمینه علت بروز این بیماری نمی‌توان اظهارنظر کرد اما درهرصورت یکی از مسائل موردتوجه ما در این خصوص آب است.

او از فرماندار ثلاث باباجانی و مدیریت آبفای شهری استان کرمانشاه در خصوص پیگیری و همکاری در موضوع آب شرب این مناطق قدردانی کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد