hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری شدن روزانه ۱۵ تا ۲۰ کرونایی در بیمارستان/ همه مردم احساس مسئولیت کنند

بستری شدن روزانه ۱۵ تا ۲۰ کرونایی در بیمارستان/ همه مردم احساس مسئولیت کنند

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: روزانه حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر در بیمارستان تامین اجتماعی استان بستری می‌شوند.
امین بهاروند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از حدود دو ماه قبل که قرار شد بیماران کرونایی به هر بیمارستانی که مراجعه کردند در آنجا بستری شوند در بیمارستان تامین اجتماعی نیز دو تا قسمت جدا برای این بیماران در نظر گرفته شد.
وی تصریح کرد: به‌طور میانگین روزانه حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر بستری داریم که کارهای اولیه آنها انجام و درمان آنها نیز بر اساس پروتکل وزارت بهداشت و درمان انجام می‌شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: هر مریضی که با علائم بیماری به اورژانس مراجعه کند ارزیابی اولیه می‌شود در صورتی‌که مشکوک یا تست مثبت داشته باشد بستری و کارهای اولیه آنها انجام می‌شود.
بهاروند با تاکید بر لزوم ادامه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، گفت: برای پیشگیری از پیک دوباره بیماری، باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی، خودداری از برگزاری مراسم و گردهمایی، خودداری از شرکت در اجتماعات، شستشوی مکرر دست‌ها و موارد دیگر تداوم داشته باشند.
وی تصریح کرد: تنها دارویی که در دسترس ما قرار دارد، استفاده از ماسک، رعایت بهداشت و شرکت نکردن در تجمعات است. این یک راه حل کاملا در دسترس برای جلوگیری از پیشروی و همچنین پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ است.
این مسئول تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم با رعایت اصول سه گانه فاصله گذاری فیزیکی، شستن مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک برای همه سنین، حافظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان در برابر این ویروس باشند.
مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان با بیان اینکه کووید ۱۹ شوخی‌بردار نبوده و با کسی تعارف ندارد، گفت: برای مقابله با ویروس منحوس کرونا همه مردم باید احساس مسئولیت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد