hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > شبکه‌های برق استان ضدسرقت می‌شود

شبکه‌های برق استان ضدسرقت می‌شود


قائم‌مقام مدیرعامل و مدیر توزیع برق شهرستان قم از تبدیل بیش از 40 درصد از شبکه فشار ضعیف استان به کابل خودنگهدار به منظور جلوگیری از سرقت خبر داد.
به گزارش رویداد ایران_قم، مهندس رضا مداحی با اشاره به دهمین هفته اجرای طرح‌های جهادی توسط شرکت توزیع برق استان قم گفت: سعی می‌کنیم در قالب این طرح‌ها با استفاده از ظرفیت واحدهای پشتیبانی، اجرایی و پیمانکاری پروژه‌های مهم و کاربردی از جمله تبدیل سیم‌های مسی به کابل خود نگهدار را انجام دهیم.

وی افزود:سرقت سیم‌های مسی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب را باعث ایجاد خسارت به شبکه توزیع و وسایل برقی مشترکین دانست و اظهار کرد: با تبدیل سیم‌های مسی به کابل‌های خود نگهدار ضمن برطرف کردن این مشکل، همزمان رفع ضعف ولتاژ نیز انجام می‌شود و ولتاژ مناسبی تحویل مشترکین داده می‌شود.
قائم‌مقام مدیرعامل و مدیر توزیع برق شهرستان قم تصریح کرد: تعدیل بار ‌و تقویت ظرفیت شبکه و افزایش قدرت مانور شبکه از دیگر اهدافی است که در اجرای طرح‌های جهادی دنبال می‌شود.
وی با بیان اینکه تاکنون حدود 26 طرح در پنج‌شنبه‌های جهادی اجرا و 30 کیلومتر از شبکه به کابل‌های خودنگهدار تبدیل شده است گفت: در این طرح‌ها بالغ‌بر 20هزار نفر ساعت نیروی اجرایی مشارکت داشتند ضمن اینکه بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار نیز در آن‌ها هزینه شده است.

مداحی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 40 درصد شبکه فشار ضعیف استان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است خاطرنشان کرد: این طرح‌ها تا زمانی که تمام سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار تبدیل شود ادامه خواهد یافت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد