hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ادامه سیر صعودی شیوع کرونا در گلستان/ وضعیت گرگان نگران‌کننده است

ادامه سیر صعودی شیوع کرونا در گلستان/ وضعیت گرگان نگران‌کننده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از ادامه سیر صعودی شیوع کرونا در استان خبر داد و گفت: روند افزایشی شیوع کرونا در گرگان نگران‌کننده است و در صورت ادامه این روند شرایطی مانند اسفندماه را تجربه خواهیم کرد.

عبدالرضا فاضل ظهر امروز در ستاد مقابله با کرونا در استان گلستان، اظهار داشت: پیش بینی ما این بود وضعیت کرونا طی یک هفته اخیر به ثبات برسد اما در گرگان، گنبدکاووس و بندرگز شاهد سیر صعودی بیماران بستری شده بودیم.

وی افزود: اگر سیر صعودی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های گرگان ادامه‌دار باشد ممکن است شرایطی مانند اسفتدماه سال گذشته را تجربه کنیم.

وی ادامه داد: طی یک هفته اخیر در تامین اکسیژن، اقلام محافظتی و سیتی اسکن در بیمارستان‌ها با چالش روبرو بودیم که خوشبختانه مشکل کمبود اکسیژن در بیمارستان‌ها حدود 90 درصد حل شده است.

فاضل خاطرنشان کرد: در حال حاضر 670 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و در تمام بیمارستان‌ها به جز آزادشهر و بندرگز بیش از 50 درصد بیماران مربوط به کرونا هستند و در مجموع تعداد بستری‌ها نسبت به هفته قبل 50 بیمار کمتر شده است.

وی یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته 11 مرگ ناشی از کرونا داشتیم و میانگین مرگ و میر روزانه بر اثر کرونا در گلستان 10 نفر است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد