hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بهره برداری از پروژه 15ساله بولوار سجادیه به بزرگراه آزادی در دهه ولایت

بهره برداری از پروژه 15ساله بولوار سجادیه به بزرگراه آزادی در دهه ولایت

شهردار مشهد در بازدید از پروژه بازگشایی بولوار سجادیه به بزرگراه آزادی خواستار بهره برداری از آن در دهه ولایت شد .

مشهد رویداد امروز-محمدرضا کلائی با حضور در بولوار سجادیه از روند عملیات اجرایی پروژه بازگشایی این بولوار و اتصال آن به بولوار آزادی بازدید کرد.

وی در این بازدید که با حضور معاون، عمران حمل و نقل وترافیک و شهردار منطقه 12 انجام شد ضمن خدا قوت به دست اندرکاران پروژه خواستار سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی و در اختیار گذاشتن آن برای استفاده شهروندان در دهه ولایت شد.

خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد درحاشیه بازدید گفت: اجرای این پروژه مطالبه ۱۵ ساله شهروندان و مدیریت شهری در منطقه ۱۲ بود که محقق شد.

وی افزود: این پروژه یک محور ۴۵ متری است که به موازات بولوار آیت الله هاشمی رفسنجانی اجرا شده و می تواند شعار توسعه حمل و نقل محور و توسعه متوازن را در غرب مشهد جامه عمل بپوشاند.

وی با بیان این که خوشبختانه عملیات روکش آسفالت پروژه بازگشایی بولوار سجادیه به بزرگراه آزادی امروز به پایان رسید، اظهارکرد: برای اجرای پروژه بازگشایی بولوار سجادیه مبلغ 26 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کاظمی تصریح کرد: در این پروژه شبکه جمع آوری آب های سطحی، آماده سازی، زیرسازی و روکش آسفالت، آیلند میانی و فضای سبز و عمودهای روشنایی اجرا شده است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: پروژه بازگشایی بولوار سجادیه نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات ترافیکی بولوار آیت الله هاشمی رفسنجانی، میدان مجیدیه و میدان نمایشگاه خواهد داشت و اثر مستقیمی در کاهش بار ترافیکی بزرگراه آزادی ایفا می نماید.

وی افزود: این پروژه در زمره پروژه های محرک توسعه در منطقه ۱۲ قلمداد می شود و امید است با بازگشایی این محور مواصلاتی توسعه پایدار غرب مشهد شتاب بیشتری به خود بگیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد