hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ماجرای ضرب و شتم دستفروشان و نیرو‌های شهرداری آبادان چه بود؟

ماجرای ضرب و شتم دستفروشان و نیرو‌های شهرداری آبادان چه بود؟

پرسنل اجرائیات شهرداری آبادان توسط چندنفر با موتور سیکلت و سلاح سرد مورد حمله قرار گرفتند.
بابادی معاون خدمات شهری منطقه ۳آبادان گفت: با توجه به دستور اتاق بیسیم شهرداری در خصوص بسته شدن ابتدای خیابان ۴۰متری منطقه ذوالفقاری در اطراف میدان شهید دریا قلی توسط خودرو‌های سیار میوه فروش ضمن هماهنگی با پلیس راهور و یک دستگاه خودرو گشت کلانتری ۱۸ ذوالفقاری برای رفع سد معبر به محل اعزام کردیم که متأسفانه با مقاومت شدید دستفروشان مواجه شدیم و با یکی از آن‌ها که سابقه درگیری و مجروح کردن تعدادی از پرسنل شهرداری را در کارنامه خود داشت برخورد کردیم.
او با بیان اینکه این افراد پس از درگیری و اخطار ماموران پلیس محل را ترک کردند افزود: پرسنل اجرائیات در حال پاکسازی محل بودند که توسط چندنفر با موتور سیکلت و سلاح سرد مورد حمله قرار گرفتند.
معاون خدمات شهری منطقه ۳آبادان ادامه داد: در این حادثه بنده و چند تن از پرسنل بشدت مورد ضرب و شتم قرار گرفتیم و از چند ناحیه از بدن مورد جراحت قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شدیم.
بابادی گفت: تقریبا حدود یک ماه است که از درگیری این افراد با ما می‌گذرد، اما هنوز این افراد سلاح به دست دستگیر نشده اند و همچنان در منطقه ۴۰ متری ذوالفقاری با قدرت به کارشان ادامه می‌دهند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد