hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تمامی کلاس‌های تقویتی، جبرانی و زبان در مدارس استان اصفهان لغو شد

تمامی کلاس‌های تقویتی، جبرانی و زبان در مدارس استان اصفهان لغو شد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: به منظور پیشگیری و حفظ سلامت دانش آموزان به دستور مرکز بهداشت، تمامی کلاس‌های جبرانی، تقویتی و زبان در مدارس تا اطلاع بعدی لغو شد.

عبدالرضا رئیسی، با اشاره به ممنوعیت برگزاری کلاس‌های تقویتی در مدارس استان، اظهار داشت: تا اطلاع بعدی تمامی کلاس‌های تقویتی، جبرانی و زبان انگلیسی در سطح استان اصفهان به دلیل افزایش بیماری کرونا ویروس برگزار نخواهد شد.

وی افزود: در اردیبهشت ماه ابلاغیه‌ای مبنی بر بازگشایی مدارس برای ارائه خدمات دروس تقویتی یا جبرانی به صورت اختیاری به مدارس داده شد.

 معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه دانش‌آموزانی که نیاز به آموزش داشتند در این کلاس‌ها حضور یافتند، گفت: این قبیل کلاس‌ها و همچنین امتحانات نهم و دوازدهم نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مدارس برگزار شد.

وی تصریح کرد: سه هفته پیش دستورالعمل دیگری برای ادامه فعالیت مدارس به آنها در قالب کلاس‌های جبرانی و اوقات فراغت داده شد که در صورت تمایل می‌توانند فعالیت آموزشی خود را با توجه به رعایت نکات بهداشتی ادامه دهند.

رئیسی ادامه داد: فعالیت آموزش در مدارس ادامه داشت تا اینکه اوایل هفته جاری ممنوعیت ادامه برگزاری کلاس‌ها از سوی مرکز بهداشت استان طی نامه‌ای به اداره کل آموزش و پرورش ابلاغ شد.

وی با اشاره به دلیل ممنوعیت برگزاری کلاس‌ها، اظهار داشت: با توجه به شدت یافتن بیماری کرونا در سطح استان اصفهان و به منظور پیشگیری و حفظ سلامت دانش آموزان، تمامی کلاس‌های جبرانی، تقویتی و اوقات فراغت تعطیل شد.

 معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در این راستا به دستور مرکز بهداشت استان ابلاغیه ممنوعیت برگزاری کلاس‌های آموزشی تا اطلاع بعدی به مدارس دولتی و غیر دولتی ارسال و از آنها خواسته شد تا  از برگزاری هر گونه کلاس در مدرسه خودداری کنند.

وی افزود: به کلاس‌های زبانی که زیر مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان هستند نیز دستور تعطیلی و لغو کلاس‌ها داده شد و تعدادی از آنها اقدام به برگزاری کلاس به صورت مجازی کردند.

رئیسی گفت: در حال حاضر تا بهبود وضعیت استان از نظر همه گیری و کنترل کرونا ویروس، مدارس اجازه برگزاری هیچ نوع کلاسی را ندارند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد