hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آمار کرونا در استان البرز/ ۶۴۰ نفر بستری هستند

آمار کرونا در استان البرز/ ۶۴۰ نفر بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به آمار کرونا در استان از بستری شدن ۶۴۰ نفر در بیمارستان‌های استان خبر داد.

دکتر حسین کریم  با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم به منظور کاهش قدرت انتقال ویروس کرونا، اظهار کرد: از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون بیش از ۱۱ هزار و ۵۲۱ نفر با علائم مشکوک در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان البرز بستری شده اند که از این تعداد تست هشت هزار و ۷۳۶ نفر مثبت بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا متأسفانه ۶۱۰ نفر در استان البرز جان خود را از دست داده اند، گفت: آمار فوتی‌های مثبت و مشکوک به این بیماری نیز تاکنون بیش از ۷۵۰ نفر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با تاکید بر اینکه در حال حاضر حدود ۶۴۰ بیمار مشکوک، محتمل و قطعی به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: از این تعداد تاکنون تست ۲۰۷ نفر مثبت شده است.

دکتر کریم تعداد بیماران بدحالی که در حال حاضر در بیمارستان‌های استان البرز بستری هستند را ۱۳۵ نفر اعلام کرد و گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ بیمار وارد بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانی شده اند.

وی تاکید کرد که آمار تکان دهنده بیماری کرونا در استان البرز تنها یک مورد را به ما گوشزد می‌کند و آن رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در راستای مقابله با این بیماری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه استفاده از ماسک توسط مردم اهمیت بالایی دارد، گفت: در این زمینه با همکاری سازمان صمت و تیم بازرسی تعزیرات استان البرز، بازار عرضه و فروش ماسک را از لحاظ قیمت کنترل و نظارت خواهیم کرد تا به راحتی در اختیار مردم قرار داده شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد