hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > علت خاموشی‌های پراکنده تهران مشخص شد

علت خاموشی‌های پراکنده تهران مشخص شد

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: علت قطع پراکنده برق در تهران ناشی از افزایش بیش از اندازه مصرف در ساعات اوج مصرف است.
حمیدرضا منصوری درباره خاموشی‌های پراکنده در تهران اظهار کرد: شبکه توزیع برق پایتخت در حال حاضر تحت کنترل بوده و وقوع قطعی های پراکنده برق ناشی از افزایش بیش از اندازه مصرف در ساعات اوج بار مصرف است. 
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت:به منظور حفظ پایداری شبکه ضروری است مشترکان تهرانی همچون سال‌های گذشته با همکاری خود میزان مصرف برق را در ساعات ۱۲ تا ۱۶ و ۲۰ تا ۲۳ کاهش داده و استفاده از وسایل پر مصرف را به ساعات دیگر منتقل کنند.
وی افزایش دمای هوا و استفاده گسترده از وسایل سرمایشی را عامل اصلی افزایش مصرف برق دانست و افزود: تمهیدات فنی لازم برای جلوگیری از آسیب به شبکه در اثر افزایش دمای هوا انجام شده و وضعیت بار تمامی پست‌های برق تحت نظارت کارشناسان است. اما در صورتی که مشترکان اصول مدیریت مصرف برق را رعایت نکنند، کنترل شرایط برای ما بسیار دشوار خواهد بود.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ با تاکید بر اینکه تمام مجموعه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به شکل ۲۴ ساعته در تلاشند تا کوچکترین وقفه‌ای در ارائه خدمات به مشترکان رخ ندهد، تصریح کرد: پیرو اطلاع رسانی‌های داده شده قبلی مشترکان اداری موظف به کاهش مصرف برق در ساعات اوج بار میان روز هستند و نیرو‌های عملیاتی این شرکت به شکل روزانه مصرف برق این دستگاه‌ها را زیر نظر دارند.
منصوری همچنین از قطع برق اداراتی که مصرف برق خود را کاهش نداده اند خبر داد و از تمامی دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات عمومی در پایتخت درخواست کرد تا با مدیریت مصرف برق در ساعات ۱۲ تا ۱۶ به حفظ پایداری شبکه برق پایتخت کمک کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد