hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شیب نزولی شیوع کرونا در کرمانشاه/ زنگ خطر ابتلا همچنان ‌جدی است

شیب نزولی شیوع کرونا در کرمانشاه/ زنگ خطر ابتلا همچنان ‌جدی است

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تضمینی برای ادامه روند نزولی شیوع کرونا در کرمانشاه وجود ندارد و باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.
محمودرضا مرادی  با اشاره به اینکه ویروس کرونا در استان هفته‌های اخیر سیر نزولی داشته است اظهار داشت: چند استان از جمله کرمانشاه و کردستان در هفته‌های اخیر از نظر شیوع کرونا شیب نزولی داشته‌اند.
وی دلیل شیب نزولی شیوع کرونا را همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: اما هنوز زنگ خطر شیوع کرونا در استان جدی است و رنگ‌هایی همچون سفید و قرمز و نارنجی که اعلام می‌شود هیچکدام دائمی نیست.
مرادی بیان کرد: اکنون که شیوع کرونا در استان کرمانشاه شیب نزولی پیدا کرده هیچ تضمینی وجود ندارد که در هفته آینده همین روند ادامه پیدا کند و این بستگی به رفتار مردم دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: مردم باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند و فاصله حداقل یک و نیم یا دو متر را از یکدیگر داشته باشند.
وی با بیان اینکه اورژانس بیمارستان‌های امام رضا(ع) و امام خمینی‌ (ره) تا پایان سال تجهیز می‌شوند گفت: یا توجه به توسعه بیمارستان‌ها در سال‌های اخیر اما اورژانس‌های آن‌ها براساس نیاز روز تجهیز نشده‌اند.
مرادی افزود: اورژانس بسیاری از بیمارستان‌ها زمانی تکمیل شده که بسیاری از فرایندها آن زمان نبوده به طور نمونه اورژانس بیمارستان امام رضا برای 400 تختخواب برنامه‌ریزی شده در صورتی که اکنون 800 تختخواب دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد