hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کرونا در اصفهان از زرد به نارنجی رسید/موارد حاد رو به افزایش است

کرونا در اصفهان از زرد به نارنجی رسید/موارد حاد رو به افزایش است

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تاکنون تعداد کل ۸۴۴ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانها بستری شده اند که از این میان ۱۶۳ نفر بدحال هستند.

آرش نجیمی  با اشاره به افزایش بیماران مبتلا به کرونا در استان اصفهان به غیر از کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: تاکنون تعداد کل ۸۴۴ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانها بستری شده‌اند که از این میان ۱۶۳ نفر بدحال هستند و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان اصفهان بستری شده‌اند.

وی افزود: تعداد موارد دارای علامت و بستری شده در شبانه روز گذشته ۱۰۶ نفر گزارش شده است که در همین زمان تعداد ۸۷ نفر هم مرخص شدند که باید دوران نقاهت خود را در منزل سپری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با هشدار به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی در سطح جامعه گفت: وضعیت اصفهان در مواجهه با ویروس کووید ۱۹ به هیچ وجه مناسب نیست و از وضعیت زرد به نارنجی تغییر رنگ پیدا کرده است.

موارد حاد ابتلاء به کرونا در استان اصفهان شتاب گرفته است

وی افزود: موارد حاد ابتلاء به کرونا در استان اصفهان شتاب گرفته است و لازم است شهروندان در مواقع غیرضروری از منزل خارج نشوند و نسبت به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اهتمام ورزند

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد