hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش قیمت نان نداریم

افزایش قیمت نان نداریم

رئیس اتحادیه نانوایان استان اصفهان از منتفی شدن افزایش قیمت نان در بازار استان اصفهان خبرداد.
محمد پهلوان زاده رئیس اتحادیه نانوایان استان اصفهان ، اظهارداشت: با توجه به افزایش تورم اقتصادی و از طرفی بالارفتن نرخ آرد سهمیه‌ای در بازار قرار بر این بود که قیمت نان در بازار افزایش یابد که در رابطه با جلساتی که با حضور مسئولین استان برگزار شد مقرر گردید تا در راستای کاهش فشار هار اقتصادی بر دوش مردم ان هم در اوضاع گسترش شیوع ویروس کرونا در جامعه طرح افزایش قیمت نان در بازار استان منتفی شود.

او افزود: در حال حاضر هیچ گونه افزایش قیمتی در واحد صنفی نان استان اصفهان نداریم.

رئیس اتحادیه نانوایان استان اصفهان در مورد اخرین وضعیت ارائه گندم سهمیه‌ای به نانوایان استان اصفهان تاکید کرد: در شرایط فعلی سهمیه گندم ۶۶۵ تومانی با آرد یارانه‌ای ۸۰۰ تا ۸۴۰ تومان، سهمیه گندم ۹۰۰ تومانی با آرد نیمه یارانه‌ای هزار و ۲۵۰ تومانی و سهمیه گندم هزار و ۸۵۰ تومانی با آرد ازادپز ۲ هزارو ۴۵۰ تومانی ارائه می‌شود.

پهلوان زاده ادامه داد: در استان اصفهان بیش از ۵ هزار نانوایی وجود دارد که با وجود شرایط ویروس کرونا تمامی بازرسی‌های لازم از سوی اتحادیه نان استان برای کنترل اوضاع ۲۴ ساعته اجرایی می‌شود.

او اضافه کرد: از انجایی استان اصفهان دارنده ۱۸ کارخانه تولید ارد است به همین خاطر خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در تامین و توزیع ارد بین نانوایان سطح شهر استان اصفهان نداریم.

رئیس اتحادیه نانوایان استان اصفهان افزود: از طرفی استان اصفهان از نظر میزان سطح کیفیت نان به عنوان یک استان ممتاز در کشور محسوب می‌شود به طوری که این میزان کیفیت در سال جاری ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

پهلوان زاده یادآور شد:یکی از دلایل افزایش قیمت سهمیه ارد نانوایی‌های استان اصفهان کاهش ۲۰ درصدی میزان گندم در نظر گرفته شده واحد‌های صنفی این حوزه در سال جدید است.

او گفت:حذف جوش شیرین همچنان در بسیاری از واحد‌های صنفی نانوایی‌های استان اصفهان اجرا شده و به عنوان یک اصل مهم در افزایش سطح کیفیت نان در اولویت اصلی اتحادیه قرار دارد.

رئیس اتحادیه نانوایان استان اصفهان گفت: هم اکنون قیمت هر نان سنگک ۱۳۰۰ تومان، تافتون ۲۵۰ هزارتومان و نان ساده ۸۵۰ تومان در بازار فروخته می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد