hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کردستان| نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور مریوان تا سه شهریورماه دایر است

کردستان| نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور مریوان تا سه شهریورماه دایر است

هم‌زمان با ایام مبارک ماه ذی‌الحجه و در آستانه عید سعید قربان با حضور جمعی از هنرمندان و اساتید انجمن کارتون و کاریکاتور کردستان و مسئولان شهرستان مریوان نخستین نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور در نگارخانه این شهر دایر شد.


 رئوف جهانی دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه و کارگاه آموزشی کارتون و کاریکاتور مریوان در این زمینه اظهار کرد: شهرستان مریوان دارای توانمندی‌های بسیاری در عرصه هنرهای تجسمی بوده و بدون شک بالفعل کردن این توانمندی‌ها می‌تواند برکات بسیاری برای این شهرستان داشته باشد.

او افزود: پس از هفته‌ها تلاش و با حمایت موسسه مطبوعاتی کورده‌واری و شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان موفق شدیم نخستین نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور را در این شهرستان برپا کنیم. جهانی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 35 اثر از هنرمندان شاخص کردستانی در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است که تا سوم شهریورماه دایر است.

او افزود: در کنار برپایی این نمایشگاه برای نخستین بار در شهرستان مریوان شاهد کارگاه آموزشی کارتون و کاریکاتور با حضور امیر سهیلی و خبات ساعدی از اساتید انجمن کارتون و کاریکاتور هستیم و در این کارگاه آموزشی مبانی ایده پردازی در کارتون و تاریخچه کارتون مطبوعاتی تدریس می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد