hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > تغییر ساعات کار اداری دستگاه های اجرایی استان سمنان در راستای مدیریت مصرف برق

تغییر ساعات کار اداری دستگاه های اجرایی استان سمنان در راستای مدیریت مصرف برق

در راستای مدیریت بهینه مصرف برق در تابستان و ضرورت صرفه جویی در سازمان ها، نهادها و ادارات، ساعـات کـار اداری دستـگاه های اجرایی استان سمنان تغییر کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در ابلاغ رسمی به کلیه دستگاه های اجرایی استان با تاکید برصرفه جویی و مدیریت بهینه مصرف برق اعلام نمود: از سی و یکم تیرماه تا پانزدهم مردادماه سال جاری، ساعات کار دستگاه های اجرایی استان از ۷:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ و روزهای پنج شنبه تا ساعت ۱۲:۳۰ تعیین می شود.

فاطمه منصوری در این ابلاغ به مدیران کل دستگاه های اجرایی و شهرداران تصریح نموده است: کلیه مدیران، نظارت بر مجموعه تحت مدیریت در سطح استان و رعایت صرفه جویی و اجرای کامل دستورالعمل های بهداشتی، برنامه ریزی لازم را برای کاهش مصرف برق به عمل آورده و نتایج حاصله با مقایسه را به شرکت توزیع برق استان ارسال نمایند.

وی همچنین خاطرنشان ساخت: شرکت توزیع برق استان با اعزام بازرس، نحوه اجرای دستورالعمل و مدیریت مصرف برق را بررسی و گزارش های لازم را تهیه خواهند نمود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با ارائه نکات حائز اهمیت پیرامون خاموش کردن کلیه وسایل سرمایشی و اسپیلت ها، یک ساعت قبل از پایان ساعات اداری و در ایام تعطیلات اظهار داشت: اطمینان از خاموش بودن تجهیزات اداری قبل از ترک محل کار، خاموش کردن روشنایی های غیرضرور در طول ساعت های اداری و استفاده حداکثری از نور طبیعی، تنظیم ترموستات دمای اتاق ها بین ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتی گراد، استفاده از لامپ های کم مصرف و بهره گیری از ژنراتورهای هر دستگاه از ساعت ۱۱ تا پایان وقت اداری، از جمله مواردی است که در راستای صرفه جویی و مدیریت بهینه مصرف برق تاکید می شود. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد