hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان > پایداری جو و افزایش آلاینده‌ها هوای اصفهان را ناسالم کرد

پایداری جو و افزایش آلاینده‌ها هوای اصفهان را ناسالم کرد

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: پایداری جو و نبود وزش باد در مناطق مرکزی استان امروز سبب ناسالم شدن هوای کلانشهر اصفهان شد.

مژگان امیر امجدی در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت جوی به نسبت پایدار در سطح استان اصفهان است؛ بر این اساس آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعد از ظهر گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه وزش باد به نسبت شدید پدیده غالب مناطق شرقی استان است، به افزایش شاخص کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اشاره کرد و افزود: با توجه به پایداری هوا و نبود وزش باد در مناطق مرکزی استان، امروز شرایط کیفی هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس است که منشأ آن می‌تواند آلاینده‌های صنعتی و دود خودروها باشد.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی بادرود با میانگین ۴۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد