hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > استان بوشهر از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد

استان بوشهر از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد

با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده بیشتر مردم استان بوشهر از ماسک و کاهش بستری‌ و فوتی‌های کرونایی، این استان از زمره استان‌های دارای وضعیت قرمز کرونایی خارج شد.
سعید کشمیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با قدردانی از مشارکت مردم در مبارزه با کرونا اظهار داشت: راحت‌ترین روش مقابله با ویروس کرونا، استفاده از ماسک است که مهم مورد توجه مردم قرار دارد.
دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا را امری مهم و اجتناب‌ناپذیر دانست و تاکید کرد: ایجاد محدودیت‌ها در سه هفته متوالی سبب کاهش بیماران، بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی شده که همکاری مردم در  رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستودنی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تاکید بر استفاده از ماسک در همه محافل عمومی و مراجعه به ادارات گفت: در مراجعه  مردم به ادارات اگر دستورالعمل بهداشتی رعایت و ماسک استفاده نشود به مراجعه کننده خدمات داده نمی‌شود.
کشمیری، از خارج‌شدن استان بوشهر از وضعیت قرمز خبر داد و بیان کرد: بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، استان بوشهر از جرگه استان‌های دارای وضعیت قرمز خارج شد و به هشدار رسید که این مهم نتیجه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مردم است.
وی با تاکید بر پرهیز از حضور در تجمعات، مراسم‌ها، آیین‌های مختلف و دور همی‌ها گفت: تنها راه مبارزه با کرونا استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، وجود تهویه مناسب در محیط سربسته و دوری از تجمعات است.
دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر از کاهش بستری‌ و فوتی‌های کرونایی استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته تعدادی از بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌اند و در این مدت تعدادی از بستری‌های بخش‌های کرونایی استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه تعدادی از  بیماران دارای تست  مثبت کرونا جان باخته‌اند افزود: در 24 ساعت گذشته یکی از مدافع سلامت استان بوشهر به سبب ابتلا به بیماری کرونا جان باخته است.
کشمیری با بیان اینکه اکنون بیماران کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند افزود: تعدادی از آن‌ها با کمک دستگاه، نفس می‌کشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد