hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > فروشندگان پوشاک موظف به درج قیمت بر روی اجناس هستند

فروشندگان پوشاک موظف به درج قیمت بر روی اجناس هستند

 رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج گفت: تمامی فروشندگان پوشاک فعال در سطح شهرستان کرج موظف به درج قیمت بر روی اجناس خود هستند.

میراسماعیل صدیق ضمن تاکید بر اهمیت درج قیمت بر روی تمامی اجناس ارائه شده در فروشگاه‌ها، اظهار کرد: عدم انجام این مهم از سوی فروشندگان به معنای گران‌فروشی و اجحاف در حق مصرف کنندگان است.

وی با اشاره به راه اندازی پویش «بدون قیمت نخریم» در راستای مبارزه با گران‌فروشی، گفت: این پویش در حمایت از کسبه قانون مند پایه‌ریزی شده و انتظار داریم تمامی واحدهای صنفی زیرمجموعه این اتحادیه بدون درج اتیکت قیمت، هیچ جنسی را به مردم نفروشند.

رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج تاکید کرد: تمامی فروشندگان پوشاک فعال در سطح شهرستان کرج موظف به درج قیمت بر روی اجناس خود هستند.

صدیق با اشاره به اینکه از خریداران و شهروندان کرجی تقاضا می‌شود از واحدهای صنفی خرید کنند که قیمت بر روی اجناس آنها قید شده است، گفت: درج قیمت نشان از این است که واحد صنفی مربوطه به جنس خود و صحت قیمت لحاظ شده بر روی آن اطمینان دارد و از طرفی حقوق مصرف کننده را نیز رعایت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه در صورت مشاهده عدم درج قیمت بر روی اجناس در فروشگاه‌های پوشاک شهرستان کرج با متخلفان برخورد می‌شود، گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم موارد تخلف در این زمینه را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد