hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ‌ممنوعیت ورود گردشگران به کردکوی / تخت خالی برای بستری بیماران جدید نداریم‌

‌ممنوعیت ورود گردشگران به کردکوی / تخت خالی برای بستری بیماران جدید نداریم‌

فرماندار کردکوی گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان ورود مسافران و گردشگران به تفرجگا‌ه‌ها به ویژه منطقه جهان‌نما ممنوع است.

ابراهیم قدمنان  اظهارداشت: در یکی دو هفته اخیر دوباره وضعیت شهرستان از نظر شیوع کرونا، قرمز شده در حالی که پیش از این به وضعیت سفید رسیده بودیم.

وی علت شیوع دوباره کرونا و افزایش مبتلایان را رفع برخی محدودیت‌ها و حضور مردم در تفرجگاه‌ها عنوان کرد و گفت: مردم شهرهای دیگری مانند بندرگز، بندرترکمن و گمیشان نیز به مناطق تفریحی شهرستان کردکوی می‌آیند در مدتی که این محدودیت‌ها برداشته شد، شاهد روند افزایشی این بیماری هستیم. از مردم می‌خواهیم ضمن رعایت نکات بهداشتی از حضور در تفرجگاه‌ها به ویژه منطقه جهان‌نما خودداری کنند.

فرماندار کردکوی با بیان اینکه وضعیت کنونی به هیچ وجه مناسب نیست، گفت: همه تخت‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان کردکوی برای بیماران کرونایی استفاده می‌شود و دیگر هیچ تخت خالی برای پذیرش بیماران وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی شهروندان بدون توجه به پیامدهای برگزاری مراسماتی مانند عروسی و عزا گفت: در ستاد مقابله با کرونا شهرستان مصوب کردیم برگزاری مراسمات از جشن‌های عروسی گرفته تا مجالس ترحیم و عزاداری تا اطلاع بعدی ممنوع است و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

قدمنان همچنین از افزایش نظارت‌ها دراین شهرستان خبر داد و گفت: نظارت‌های سخت‌گیرانه‌تری در سطح ادارات، بانک‌ها، دفاتر پیشخوان، کارخانجات، بازار، اماکن عمومی، تفرجگاه‌ها، پارک‌ها، هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، رستوران‌ها، قهوه خانه‌ها ، درمانگاه‌ها و داروخانه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اماکن ورزشی و غیره خواهیم داشت.

وی از شهروندان خواست دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از واحدهای صنفی و دستگاه‌های اجرایی خواست به شهروندانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، خدماتی داده نشود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد