hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > پرداخت هزار ميليارد تومانی تعهدات تامين اجتماعي در قم

پرداخت هزار ميليارد تومانی تعهدات تامين اجتماعي در قم


مديركل تامين اجتماعي قم گفت: در سال 1398 بيش از یک هزار و 25 میلیارد تومان بابت تعهدات بلند مدت، كوتاه مدت و بيمه بيكاري در استان قم پرداخت شده است.

به گزارش رویداد ایران_قم، علی اصغر دادخواه در گفت و گو با خبرنگاران از پرداخت  بیش از هزار  و 25 میلیارد تومان بابت تعهدات تامین اجتماعی خبر داد و اظهار کرد:باين رقم در مقايسه با سال پیش از آن (سال 97 )  رشد 37 درصدي داشته است.

وي اظهارداشت: پرداخت كمك هزينه هاي بارداري، اروتز و پروتز، ازدواج، سفر بيمار، غرامت نقص عضو، كفن و دفن و ايام بيماري از جمله تعهدات كوتاه مدت سازمان تامين اجتماعي در قبال بيمه شدگان است.

وي پرداخت در بخش تعهدات كوتاه مدت در سال 98 را با افزایش50 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 97 عنوان كرد و گفت: در سال 98 بيش از 248 ميليارد تومان بابت تعهدات كوتاه مدت به بيمه شدگان تامين اجتماعي در قم پرداخت شده است كه بيشترين افزايش در بخش غرامت دستمزد ایام بیماری مي باشد.

دادخواه تصريح كرد: در سال 1398 همچنین مبلغ 933 ميليارد و نود ميليون تومان در بخش تعهدات بلند مدت به مستمري بگيران و بازنشستگان تامين اجتماعي قم پرداخت شد كه نسبت به مدت مشابه سال 97 با افزايش 40 درصدي همراه مي باشد.

مديركل تامين اجتماعي قم تعداد مقرري بگيران بيمه بيكاري در سه ماهه نخست امسال را 2061 نفر اعلام و اظهار كرد: در سال گذشته مبلغ 68 ميليارد و دویست ميليون تومان به واجدان شرائط بابت مقرری بیمه بیکاری پرداخت گرديد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد