hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| تا پایان سال 30 هزار شغل در گلستان ایجاد می‌شود

گلستان| تا پایان سال 30 هزار شغل در گلستان ایجاد می‌شود

استاندار گلستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزار شغل در استان ایجادشده و تعهد استان گلستان تا پایان سال ایجاد 30 هزار شغل است. سید مناف هاشمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان اظهار کرد: هیچ توجیهی برای عدم حضور مدیران در جلسه ساماندهی امور جوانان وجود ندارد.

او ادامه داد: 23 دستگاه عضو اگر می‌خواهند اتفاقی در حوزه جوانان رخ دهد باید نقش‌آفرین باشند و اگر وظیفه‌مندی دستگاه‌ها در حوزه جوانان اهمیت نداشت، قانون‌گذار و یا مدیران تصمیم‌ساز عضویت دستگاه را در ستاد انجام نمی‌دادند و به‌طور حتم عضویت هر مدیر در این ستاد نقش مهمی دارد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های عضو در حوزه جوانان مسئولیت دارند و باید عملکرد خود را به اطلاع عموم برسانند، برای مثال در حوزه ازدواج جوانان امسال دو برابر سال گذشته تسهیلات در استان پرداخت‌شده است. هاشمی بیان کرد: در یک توافق انجام‌شده بین استانداری و کمیته امداد گلستان مقرر شد 2 هزار واحد مسکونی ظرف دو سال خواهد ساخته شود و در یک توافق دیگر مسکن برای جوانانی که تازه ازدواج‌کرده‌اند با مشارکت راه و شهرسازی ساخته و به زوج‌های جوان محروم داده شود.

او اضافه کرد: مسائل جوانان همیشه در حوزه‌های مختلف پراکنده بوده و همیشه حوزه جوانان مظلوم واقع‌شده و همه ما باید تلاش کنیم تا اتفاق مثبتی در حوزه جوانان رخ دهد. استاندار گلستان تصریح کرد: ایجاد 30 هزار شغل را در استان در برنامه‌های خود داریم که از این تعداد تاکنون 7 هزار شغل طبق سامانه وزارت کار ثبت‌شده است.

هاشمی گفت: تا تحقق 100 درصد تعهد فاصله زیادی داریم اما انتظار داریم در 6 ماه دوم سال ایجاد اشتغال در استان سرعت بیشتری پیدا کند تا با کمک همدیگر در راستای ایجاد اشتغال جوانان اتفاق خوبی رخ دهد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد