hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > طرح «تابستانه فهما» در کانو ن های مساجد استان آغاز شد

طرح «تابستانه فهما» در کانو ن های مساجد استان آغاز شد

دولت آبادی از طرح اوقات فراغت با عنوان «تابستانه فهما» در سطح کانون های، فرهنگی هنری مساجد استان و با در نظر گرفتن شرایط کرونایی هر منطقه به صورت مجازی و حضوری خبر داد.
«علیرضا دولت آبادی» امروز یکشنبه (۲۹ تیر) در جمع خبرنگاران گفت: طرح اوقات فراغت با عنوان (تابستانه فهما) در سطح کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان و با در نظر گرفتن شرایط کرونایی هر منطقه به صورت مجازی و حضوری در حال برگزاری است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه این طرح با هدف تقویت بنیه ایمان، همدلی، کار و ایثار در محیط مسجد در حال برگزاری است، تصریح کرد: این برنامه در سه شبستان ( هنر، فرهنگ، نوآوری) و  ۱۲ رواق طراحی شده و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد به آدرس  www.bachehayemasjed.ir  نسبت به ثبت  برنامه های خود در طرح «تابستانه فهما» اقدام نمایند.
وی افزود: در شبستان فرهنگ با رویکرد قرآنی، بخش های (نور، کتاب، رسانه، همدلی  و دانش) در قالب (کلاس، همایش، نشست، محفل، حلقه، بازدید، مسابقه، نمایشگاه، شبکه های مجازی) تعریف شده و در شبستان نو آوری دو رواق (کارآفرینی و فناوری) پیش بینی شده است.
دولت آبادی، در ادامه اظهار داشت: در شبستان هنر (سرود، نمایش، فیلم، قلم و ترنج) از جمله بخش هایی است که جهت استفاده عموم در این سامانه بارگذاری شده است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، اذعان داشت: با توجه به اهمیت طرح اوقات فراغت از یک سو و ضرورت توجه به فعالیت های فرهنگی در ایام کرونا از سوی دیگر، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برترین کانون های هر شهرستان حمایت مالی و تجهیزاتی خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: اهدای میز فوتبال دستی برای کانون برگزیده هر شهرستان و حمایت های مادی و فرهنگی از جمله اهدای کتاب به کانون های فعال هر شهرستان پیش بینی شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد