hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| طرح «ایران مهارت» در هنرستان‌های استان البرز اجرا می‌شود

البرز| طرح «ایران مهارت» در هنرستان‌های استان البرز اجرا می‌شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز از اجرای طرح «ایران مهارت» در هنرستان‌های آموزش‌وپرورش استان خبر داد. خسرو ساکی ضمن اشاره به فعالیت پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در استان، اظهار کرد: این مجموعه‌های آموزشی با شعار هر دانش‌آموز یک مهارت و اشتغال و کارآفرینی از هفته اول تیرماه آغاز به کارکرده است.

او گفت: امسال مبنای کار ما بر اساس آموزش مهارت‌های مختلف حرفه‌ای، فنی، فرهنگی و هنری و همچنین اعتقادی و معرفتی پایه‌ریزی شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز ادامه داد: مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در اداره کل آموزش‌وپرورش البرز به سمت و سویی حرکت می‌کنیم که دانش آموزان هرساله در طول تعطیلات تابستانی خود با شرکت در کلاس‌های آموزشی پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت با مهارت‌های گوناگون آشنا شوند.

ساکی در ادامه از فعالیت بیش از ۴۰۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در سطح استان البرز خبر داد و گفت: در این پایگاه‌های آموزشی در کنار دارالقرآن‌ها، پژوهش سراها، کانون‌های فرهنگی - تربیتی، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و همچنین هنرستان‌ها به امر مهارت‌آموزی دانش آموزان پرداخته می‌شود.

او از اجرای طرح «ایران مهارت» در هنرستان‌های آموزش‌وپرورش البرز سخن گفت و ادامه داد: در این طرح که با همکاری وزارت آموزش‌وپرورش، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان فنی و حرفه‌ای پایه‌ریزی شده است، دانش آموزان با انواع مهارت‌ها آشنا می‌شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز افزود: درکناراین طرح‌های آموزشی، برنامه‌های تفریحی ازجمله برگزاری اردوهای یک‌روزه را برای گذران اوقات فراغت دانش آموزان پایه‌ریزی کرده‌ایم که در این اردوها کارگاه‌های مهارتی وامداد و نجات نیز گنجانده‌شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد