hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > محدودیت‌های یک‌هفته‌ای برای مناطق قرمز و نارنجی کرونایی استان سمنان اعلام شد

محدودیت‌های یک‌هفته‌ای برای مناطق قرمز و نارنجی کرونایی استان سمنان اعلام شد

حبیب‌الله خجسته پورگفت: با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی،خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان و تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا، محدودیت‌هایی در شهرستان‌هایی‌ که در وضعیت رنگ‌بندی قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارند، به مدت یک هفته از امروز اعمال می‌شود.
به گزارش روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان ، حبیب الله خجسته پور ، سخنگو و جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت: طبق اعلام روز نوزدهم تیر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در نشست ستاد مقابله با کرونا استان، شهرستان‌های مهدیشهر و گرمسار در وضعیت قرمز، شهرستان‌های سمنان، آرادان و دامغان در وضعیت نارنجی و شهرستان سرخه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند. 
وی بیان کرد: تمام دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها، آموزشگاه‌ها و کلاس‌های تقویتی مدارس در این مدت در مناطق قرمز و نارنجی کرونایی تعطیل است.
جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان ادامه داد: برگزاری مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، همایش ها و مجامع صنفی، فصلی و دوره ای در شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی به مدت یک هفته ممنوع‌ است.
وی با اشاره به تعطیلی کتابخانه‌ها و سینماها در این شهرستان‌ها، تصریح کرد: کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی و استخرهای سرپوشیده، در مدت اعلام شده تعطیل است.
خجسته‌پور تاکید کرد که برگزاری نماز جماعت در مناطق با وضعیت قرمز و نارنجی هم به مدت یک هفته ممنوع شده است.
جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان یادآور شد: در این مدت امکان فعالیت باشگاه های ورزشی و بدنسازی در شهرستان‌ های قرمز و نارنجی کرونایی این استان وجود ندارد.
وی ابرازداشت: مشارکت مردمی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان برای گذر از بحران کرونا و مهار آن ضروری است.
طبق اعلام ظهر امروز سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۲۷۱ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۸۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۳ هزار و ۹۷۹ نفر رسیده است. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد