hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هزینه تست کرونا برای داوطلبان در بیمارستان امین ۲۵۰ هزار تومان است

هزینه تست کرونا برای داوطلبان در بیمارستان امین ۲۵۰ هزار تومان است

مدیر بیمارستان امین اصفهان گفت: افراد داوطلب برای تست کرونا ۲۵۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند که این تعرفه برای بیماران سرپایی است و خود مراجع هستند.
محمد شماس اصفهانی در دیدار با کریستف هملمن، نماینده سازمان بهداشت جهانی که از این بیمارستان بازدید کرد، اظهار کرد: بیمارستان امین تنها مرکز ریفرال کرونا است که بیماران مبتلا در همه گروه‌های سنی را پذیرش می‌کند و از اسفند سال گذشته این اقدام آغاز شده است.
وی تعداد تخت‌های بستری بیمارستان امین را ۲۵۰ تخت اعلام کرد و گفت: در بازه ای از زمان ۷۰ تخت این بیمارستان برای مراقبت‌های ویژه بیماران مبتلا به کرونا استفاده شد.
مدیر بیمارستان امین اصفهان با بیان اینکه ۱۰ نفر پزشک متخصص در این بیمارستان در کنار دیگر اعضای کادر درمانی به بیماران مبتلا به کرونا خدمت‌رسانی می‌کنند، ادامه داد: تجهیزات پیشگیرانه پرسنل و پزشکان بیمارستان تأمین شده است بنا بر پروتکل‌های تعریف شده، کمترین میزان درگیری کادر درمانی با کرونا را نیز داشتیم.
وی با بیان اینکه اول فروردین اولین مورد مبتلا به کرونا در بین کادر درمانی بیمارستان امین شناسایی شد، افزود: ۹۰۰ نفر کادر درمانی داریم، آن دسته از پرسنل که بیماری زمینه‌ای داشتند از چرخه درمان خارج شدند تا ریسک ابتلاء را کاهش دهیم.
شماس اصفهانی در خصوص تأمین تجهیزات برای بیماران گفت: تأمین تجهیزات به خوبی انجام شد اما باز هم نیاز به تجهیزات داریم، دستگاه سیتی اسکن خوبی تهیه کردیم که کمک کننده بود و دومین دستگاه نیز در دست تهیه است.
وی با بیان اینکه در ابتدای شیوع بحران کرونا ۴۵ تخت ای سی یو داشتیم اما با توجه به تشدید بیماری متناسب با این موضوع افزایش تخت با هماهنگی سازمان‌های بیمه گر به میزان ۳۵ تخت انجام شد، گفت: اشغال این تخت‌ها در بازه ای از زمان به ۹۰ درصد هم رسید.
مدیر بیمارستان امین اصفهان با بیان اینکه در این بیمارستان تنها بیماران مبتلا به کرونا پذیرش می‌شوند، گفت: در حال حاضر ۱۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در تخت‌های بیمارستان بستری هستند.
وی با بیان اینکه نمونه تست کرونا در بیمارستان دریافت و به آزمایشگاه ارسال می‌شود، ادامه داد: در این زمینه خرید خدمت از دیگر آزمایشگاه‌ها نیز داشته‌ایم.
شماس اصفهانی ادامه داد: افراد داوطلب برای تست کرونا ۲۵۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند که این تعرفه برای بیماران سرپایی است و خود مراجع هستند.
وی ادامه داد: بیمه‌ها از دو ماه گذشته تست کرونا را تحت پوشش قرار داده‌اند و ۹۰ درصد هزینه این تست را پرداخت می‌کنند.
مدیر بیمارستان امین با بیان اینکه بیمارستان امین نیازمند ای سی یو با فشار منفی واقعی دارد، افزود: سازمان بهداشت جهانی می‌تواند در این زمینه همکاری خوبی داشته باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد