hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > پایان تلخ تازه‌عروس و داماد، در ارتفاع ٢‌هزار متری

پایان تلخ تازه‌عروس و داماد، در ارتفاع ٢‌هزار متری

هفت روز بیشتر نمانده بود. قرار بود روز عید قربان جشن یکی‌شدنشان را برپا کنند و زندگی مشترکشان آغاز شود، اما کلیپ عروسی همه چیز را نابود کرد. سرنوشت این زوج به غم‌انگیز‌ترین سرنوشت عروس و دامادها تبدیل شد.

هفت روز بیشتر نمانده بود. قرار بود روز عید قربان جشن یکی‌شدنشان را برپا کنند و زندگی مشترکشان آغاز شود، اما کلیپ عروسی همه چیز را نابود کرد. سرنوشت این زوج به غم‌انگیز‌ترین سرنوشت عروس و دامادها تبدیل شد. کلیپ عروسی، این تازه‌عروس و داماد را برای همیشه از هم جدا کرد. وقتی یاسر و بهاره برای ضبط یک کلیپ به روستایی در آمل رفته بودند، بعد از فیلمبرداری کلیپی که قرار بود روز جشن برای میهمانان به نمایش گذاشته شود، تصادفی وحشتناک همه چیز را تغییر داد. این زوج به همراه فیلمبردارشان به داخل دره‌ای در روستای نمارستاق سقوط کردند و یاسر جان خود را از دست داد. همسرش هم در بیمارستان بستری شد.
عصر روز جمعه بود که خبر سقوط خودروی عروس و داماد آملی هنگام فیلمبرداری در ارتفاعات ۲‌هزار متری منطقه نمارستاق در محدوده روستای شیخ محله بایجان جاده هراز به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد. بلافاصله عوامل اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و امدادرسانی را آغاز کردند. نیروهای هلال‌احمر نیز وارد عمل شده و آنها هم ماموریت خود را آغاز کردند. در همان بررسی‌های نخست مشخص شد که داماد جان باخته و عروس ۲۵ساله و یک مرد ۲۰ ساله زخمی شده‌اند، بنابراین دو زخمی این حادثه با بالگرد به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.
نیکزاد، رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل درباره جزییات این حادثه به خبرنگار «شهروند» گفت: «پس از اعلام این خبر به نیروهای امدادی، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس و ست نجات هلال‌احمر برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند. خودروی سانتافه داماد به همراه عروس و فیلمبردار به داخل دره سقوط کرده بودند. در همان معاینات اولیه مشخص شد که داماد جان باخته است، اما عروس و همراهش مصدوم شده بودند و حال خوبی نداشتند. از آنجایی که روز تعطیل بود و ترافیک سنگینی در آن محدوده وجود داشت، بلافاصله بالگرد جمعیت هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شد و مصدومان را به بیمارستان ١٧ شهریور انتقال داد. تازه‌داماد فوت‌شده نیز توسط نجاتگران هلال‌احمر به نیروی انتظامی و سازمان آرامستان آمل تحویل داده شد. طبق بررسی‌ها مشخص شد این عروس و داماد برای تهیه کلیپی که می‌خواستند روز جشن آن را نمایش دهند، به این محل آمده و پس از اتمام فیلمبرداری در راه برگشت بودند که به دلیل نامعلومی به دره سقوط کردند. هنوز علت اصلی این ماجرا مشخص نیست و کارشناسان درحال پیگیری و تحقیقات هستند. قرار بود عروسی آنها هفته بعد برگزار شود که این حادثه رخ داد. روز شنبه صبح نیز مراسم تشییع پیکر این تازه‌داماد برگزار شد و جمعیتی ١٠‌هزار نفری در این مراسم حضور داشتند. حال خانواده‌ها نیز اصلا مساعد نیست و همه دوستان و آشنایان او در شرایط خیلی بدی به سر می‌برند. درحال حاضر نیز عروس و همراهش در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ١٧ شهریور بستری هستند و هر دو دچار تروما و شکستگی از ناحیه دست و پا شده‌اند. تحقیقات نیز در رابطه با علت این حادثه آغاز شده است.»

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد