hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی تلفنی و پیک موتوری در سنندج

افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی تلفنی و پیک موتوری در سنندج

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش ۲۵ درصدی کرایه تاکسی تلفنی، وانت تلفنی و پیک موتوری در سنندج خبر داد.
امیر جمشید نژاد رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی تلفنی، وانت تلفنی و پیک موتوری در سنندج خبر داد و گفت: امسال نرخ‌های تعیین شده نسبت به سال گذشته بطور میانگین ۲۵ درصد افزایش یافته است.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: هر ساله جلسات متعددی با حضور نمایندگان آژانس‌های تاکسی تلفنی، وانت تلفنی جهت افزایش نرخ برگزار می‌شود.
او بیان کرد: پس از نهایی شدن نرخ‌های تعیین شده پیشنهادی؛ این نرخ‌ها به شورای اسلامی شهر جهت تصویب تقدیم شده و پس از تصویب به فرمانداری ارجاع می‌شود
جمشیدنژاد اظهار داشت: پس از تصویب کمیته انطباق فرمانداری نرخ‌های جدید تعیین و به آژانس‌ها ابلاغ خواهد شد.
او از افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی تلفنی، وانت تلفنی و پیک موتوری در سنندج خبر داد و گفت: این نرخ‌ها نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.
جمشید نژاد خاطرنشان کرد: بیشترین نرخ کرایه تاکسی تلفنی مربوط به مسیر فرودگاه به شهرک بعثت، ۵ آذر و نایسر با ۱۵ هزار ریال و کمترین آن مربوط بهمحدوده داخل شهر است.
او در خصوص نرخ وانت‌های تلفنی و پیک موتوری نیز اعلام کرد کرد: نرخ کرایه وانت‌های تلفنی با توجه به نوع وسیله نقلیه (وانت پیکان و سایپا) و مسیر و نرخ پیک موتوری هم براساس مسافت و ساعت کارکرد متفاوت است.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج تاکید کرد: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت و رسیدگی به انتقادات، شکایات و پیشنهادات شهروندان است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد