hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > وضعیت قرمز کرونایی در رفسنجان؛ برپایی اجتماعات و دورهمی‌ها میزان مبتلایان را افزایش داد

وضعیت قرمز کرونایی در رفسنجان؛ برپایی اجتماعات و دورهمی‌ها میزان مبتلایان را افزایش داد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: بسیاری از مبتلایان به ویروس کرونا در جمع‌های خانوادگی، دورهمی‌های و مراسم حضور داشتند.

علی اسماعیلی ، با اشاره به اینکه با موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا در هفته‌های گذشته مواجه هستیم اظهار داشت: متاسفانه تعداد مبتلایان، افراد بستری، بیماران بدحال و فوتی‌های کرونا در شهرستان‌های تابعه این شهرستان افزایش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان رفسنجان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارد افزود: نزدیک 5 ماه است که کادر درمان، پزشکان و پرستاران ما درگیر این ویروس هستند و در این مدت زحمات زیادی را متحمل شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با بیان اینکه خدمت به بیماران وظیفه ماست و با عشق و علاقه به مردم خدمت می‌کنیم گفت: همه تلاش ما کاهش تعداد بیماران نیازمند به بستری است تا در این شرایط از عهده خدمت‌رسانی بهتر به بیماران برآییم.

وی با بیان اینکه هرچه تعداد موارد مبتلا کم شود به تبع آن تعداد افراد بستری، بدحال و فوتی‌های ما کاهش پیدا می‌کند ادامه داد: درخواست ما از همه مردم رعایت توصیه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، عدم حضور غیرضرور در اجتماعات، عدم حضور در مهمانی‌های طولانی مدت، مراسم جشن، عزاداری‌ها، دورهمی‌ها و ... است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه مردم در هفته‌های گذشته رعایت موارد بهداشتی را کم کرده‌اند تصریح کرد: متاسفانه شاهد برگزاری و حضور مردم در مهمانی‌ها، دورهمی‌ها و ... آن هم در فضاهای سربسته و برای مدت طولانی هستیم.

وی با بیان اینکه امروز با پیک بیماری مواجه هستیم گفت: بسیاری از مبتلایان به ویروس کرونا در جمع‌های خانوادگی، دورهمی‌های و مراسم حضور داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با توصیه مردم به استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستن دست‌ها گفت: امکانات ما بهداشتی و درمانی ما محدود است و هیچ راهی به جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی نداریم تا بتوانیم این همه‌گیری ویروس کرونا را کنترل کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد