hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آغاز ثبت نام موسسه آموزش مبلغ دارالزهراء(س) براي سال تحصيلي جدید

آغاز ثبت نام موسسه آموزش مبلغ دارالزهراء(س) براي سال تحصيلي جدید

مدیر موسسه آموزش مبلغ دارالزهراء گفت: برای سال تحصیلی جدید از میان خواهران و برادران علاقمند و دارای شرایط اعلام شده این موسسه دانش پژوه می پذیرد.

 

 

به گزارش رویداد ایران_قم،حجت الاسلام سید ابوالحسن معنوی در گفت وگو با خبرنگاران از آغاز ثبت نام دوره جدید موسسه آموزش مبلغ دارالزهرا (س) خبر داد و اظهار کرد: این موسسه تحت اشراف دفتر  حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني است که  از ميان برادران طلبه و خواهران علاقه مند براي سال تحصيلي جديد دانش پژوه مي پذيرد.

وی با اشاره به شرايط ثبت نام برادران در این موسسه بیان کرد:اتمام پایه 7 حوزه علمیه برای طلّاب بلند مدت و اتمام سطح دو برای طلّاب سفیران هدایت، داشتن سابقه تبلیغ، داشتن انگیزه و توانایی لازم جهت آموزش و اعزام، قبولی در مصاحبه شفاهی،تعهّد اشتغال به تحصیل تا پایان دوره آموزشی و داشتن حداکثر 35 سال سن از شرایط ثبت نام برادران در این موسسه است.

مدیر موسسه آموزش مبلغ دارالزهرا به شرايط ثبت نام خواهران اشاره و بیان کرد: دارابودن مدرک تحصیلی دیپلم (حوزوی یا کلاسیک)،قبولی در مصاحبه شفاهی، تعهّد اشتغال به تحصیل تا پایان دوره آموزشی و داشتن سابقه تبلیغ حافظان قرآن کریم و نهج البلاغه و داشتن حداکثر سن 35 سال از شرایط ثبت نام خواهران در این موسسه است.

وی مزايا و امتیازات ثبت نام در این موسسه را مورد توجه قرار داد و گفت: بهره‌مندی از فضای آموزشی مناسب و کاربردی در تبلیغ،بهره‌مندی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، اعطای گواهی پایان دوره، معادل سازی دروس گذرانده شده در مؤسسه توسط دفتر تبلیغات اسلامی جهت دوره‌های پودمانی و سایر مراکز،حمایت و اعزام به مناطق تبلیغی،کمک هزینه تحصیلی ماهیانه (برادران) ومهد قرآن جهت حضور خردسالان (3 الی 6 سال) از مزایای ثبت نام در این موسسه است. 

معنوی با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا تاریخ 31 مرداد ماه است ادامه داد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند در موسسه به آدرس www.daralzahra.ir مراجعه نمایند.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد