hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان > کرونا در اصفهان هم چنان می تازد / آمار مبتلایان به کرونا در اصفهان 24 تیرماه

کرونا در اصفهان هم چنان می تازد / آمار مبتلایان به کرونا در اصفهان 24 تیرماه

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: کمبودی در زمینه تخت های بستری در اصفهان نداریم، با توجه به افزایش آمار مبتلایان در استان مجبور هستیم ظرفیت بیشتری به کرونا در سطح استان اختصاص دهیم.
آرش نجیمی با اشاره به وضعیت کرونا در اصفهان، اظهار کرد: متاسفانه شیب شیوع کرونا در اصفهان تند است و تعداد بیماران بستری از کرونا بالای 700 نفر هستند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: شرایط شیوع کرونا به گونه ای است که تعداد مبتلا در استان روز به روز افزایش می یابد.
وی افزود: استان و کلانشهر اصفهان در وضعیت هشدار قرار دارند و ممکن است که آمار باز هم افزایش پیدا کند.
نجیمی با بیان اینکه کمبودی در زمینه تخت های بستری در اصفهان نداریم، تصریح کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان در استان مجبور هستیم ظرفیت بیشتری به کرونا در سطح استان اختصاص دهیم و بیماران کرونایی در همه بیمارستان های سطح استان پذیریش می شوند .
رش نجیمی با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلایان به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: تعداد ۱۰۸ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.
وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران وبید گل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومیشان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته ۸۳ نفر اعلام کرده بود، خاطرنشان کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند ۷۱۷ نفر است که از این تعداد ۱۲۸ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.
نجیمی، تصریح کرد: امیدواریم با همراهی همه هم استانی‌ها و مراقبت و دقت بیشتر در بخش موازین بهداشتی، توجه به فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌ها هر چه زودتر به سمت کاهش موارد ابتلاء به این ویروس پیش رویم و در این صورت هم کادر درمان کمتر می‌شود و هم سلامت خود و خانواده‌های آنها به خطر نخواهد افتاد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد