hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > همکاریهای دانشگاه سمنان و دانشگاه ملی تکنولوژی تایپه تایوان گسترش می یابد

همکاریهای دانشگاه سمنان و دانشگاه ملی تکنولوژی تایپه تایوان گسترش می یابد

در راستای گسترش همکاریهای علمی بین‌المللی و به منظور ایجاد فرصت تبادل دستاوردهای علمی استادان و دانشجویان دانشگاه سمنان با همتایان خارجی تفاهم نامه همكاري آكادميك بين دانشكده مهندسي مكانيك دانشگاه سمنان و مركز تحقيقات انرژي، دانشگاه ملي تكنولوژي تايپه، تايوان (National Taipei University of Technology) منعقد شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : این تفاهم نامه همکاری علمی با هماهنگی معاونت پژوهش و فناوری و روابط بین الملل دانشگاه امضاء و مبادله شد .
دکتر محمدصادق ولی پور افزود : حمايت از پروژه‌هاي مشترك در زمينه‌هاي مورد علاقه طرفين، تبادل استاد و دانشجو و جستجوي فرصت‌هاي همكاري مشترك در زمينه‌هاي علمي و تحقيقاتي طرفين، از محورهای این تفاهم نامه است .
دکتر ولی پور با بیان اینکه اين تفاهم‌نامه برای نخستین بار است که در این سطح امضاء می شود افزود: انعقاد تفاهم نامه های بین المللی در سطوح دانشکده ها کمک بهتری به عملیاتی شدن محورهای تفاهم نامه ها می کند و با توجه به کاهش تشریفات در شرایط تحریمی می تواند در جهت حفظ و تقویت ارتباطات بین المللی موثر باشد .
 لازم به ذکر است ؛ دانشگاه National Taipei University of Technology جزو 5 دانشگاه برتر تایوان در حوزه مهندسی مکانیک است،  که دارای رتبه 201-300 بر اساس رتبه بندی معتبر شانگهای بوده و همچنین در رتبه بندی موضوعی QS دا
رای رتبه 151-200 را داراست .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد