hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > تامین نقدینگی صنایع سمنان با پرداخت ۱۵هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید

تامین نقدینگی صنایع سمنان با پرداخت ۱۵هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از ۱۵هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان خبر داد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از ۱۵هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، علی تشنه دل در دویست و سی و سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری سمنان برگزار شد با اعلام این خبر گفت: ۵۰۹ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال دریافت کرده اند.
وی تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی ، ۲۷۵ واحد به ارزش حدود ۱۱هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید که سهم صنعت ۱۴۳ واحد و کشاورزی ۱۷۷ واحد می باشد و ۱۸۹ واحد نیز به ارزش ۳۶۰۰ میلیارد ریال در قالب بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال تسهیلات دریافت کرده اند.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸ ، ۸۰۲ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد ، ۳۴۹پرونده جهت عقد قرارداد در بانکهای عامل در دست بررسی می باشد.
علی تشنه دل ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه بیش از ۱۰۷۰ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود ، ۲۲۷۵ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، ۷۵ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.
دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان افزود: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه ، ۶۳ واحد صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش بیش از ۶۸۰۰ میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی و همچنین مشکلات بانکی ، مالیات ، تامین اجتماعی و زیربنایی ده واحد تولیدی استان بررسی شد.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد