hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تلاش شهرداری سمنان در دستیابی به برند بین المللی دوستدار کودک قابل تقدیر است

تلاش شهرداری سمنان در دستیابی به برند بین المللی دوستدار کودک قابل تقدیر است

مدیرکل امور شهری استانداری سمنان از عزم شهرداری سمنان در دستیابی به برند بین المللی دوستدار کودک قدردانی کرد

به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران راضیه شهاب، مدیرکل امور شهری استانداری سمنان گفت :  شهرداری سمنان از انتهای سال 1397 برنامه ها و فعالیت های مناسبی را با محور کودک اجرا نمود که با استقبال کودکان و خانواده ها روبرو شد. 

شهاب افزود : مبنای برنامه های خدمات سفر نوروز 98 شهرداری سمنان نیز بر محور شهر دوستدار کودک قرار داشت و شهرداری توانست برنامه های متعددی را در طول سال 98 اجرا نماید.    

وی با اشاره به عزم شهرداری برای ارتقای زیرساخت های متناسب با کودک گفت : ایجاد اولین پارک هوشمند کودک ایران ، مرکز تخصصی کودک و خانواده که مباحث خلاقیت و کارآفرینی را با همراهی والدین به کودکان آموزش می دهد ، ایجاد شهربازی بزرگ سمینا و مزرعه گردشگری کودک از موارد مهم و تاثیرگذار در رشد اجتماعی و افزایش مشارکت و نشاط اجتماعی کودکان است که امیدواریم با فروکش کردن شیوع ویروس کرونا ، کودکان شهر بتوانند از خدمات آن استفاده کنند . 

مدیرکل امور شهری استانداری سمنان ضمن قدردانی از تلاش شهرداری سمنان در دستیابی به برند بین المللی دوستدار کودک گفت : طبق اعلام یونیسف ایران و وزارت کشور شهر سمنان در کنار 11 شهر دیگر به عنوان پایلوت اجرای شهر دوستدار کودک انتخاب گردیده که عزم شهرداری سمنان در دستیابی به این برند تاثیرگذار ، دستاوردهای خوبی را برای کودکان شهر سمنان به دنبال دارد . 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد