hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > حضور خانواده مرحوم دکتر عصمت اسماعیلی در دانشگاه سمنان

حضور خانواده مرحوم دکتر عصمت اسماعیلی در دانشگاه سمنان

خانواده مرحوم دکتر عصمت اسماعیلی با حضور در دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان با هیات رئیسه دانشگاه و نیز مسئولان دانشکده و مدیر و اعضای گروه زبان و ادبیات فارسی دیدار و گفتگو کردند .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ حاضران در این دیدار به بیان ویژگی های بارز و خاطراتی از مرحوم دکتر عصمت اسماعیلی پرداختند و یاد او را گرامی داشتند .
همچنین در این دیدار تابلویی از چهره مرحوم دکتر عصمت اسماعیلی  که به همت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهیه شده بود، توسط دکتر نصیری رئیس دانشگاه سمنان به خانواده وی اهدا شد .
یاد آور می شود ؛ مرحومه  دکتر عصمت اسماعیلی عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی  دانشگاه سمنان ، اول اردیبهشت امسال و پس از تحمل یک دوره بیماری، آسمانی شدند.
از آن استاد گرانقدر علاوه بر تربیت دانشجویان بی شمار ، آثار فاخر و ارزشمند بسیاری در قالب کتاب ، مقاله و پژوهش برجای مانده است که تا سالها مورد استفاده دانشجویان ، اساتید و سایر پژوهندگان خواهد بود .
مرحومه دکتر عصمت اسماعیلی دانشیار زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سمنان از جمله اساتید زبان و ادبیات فارسی بود که برای گسترش زبان فارسی در خارج از کشور تلاش وافری داشت .
کتاب آموزش زبان‌فارسی به مجارستانی ها با همکاری عصمت اسماعیلی دانشیار گروه زبان‌وادبیات فارسی دانشگاه سمنان، به عنوان سر ویراستار بخش فارسی و مولف بخشی از متون فارسی، به نویسندگی خانم اگنش نمت استادیار گروه ایرانشناسی دانشگاه اتووش لوراند بخشی از آثار این استاد گرانقدر است .
آن بانوی فرهیخته و دلسوز که در روز یکم اردیبهشت روز بزرگداشت سعدی آسمانی شد،  جزء سرمایه های استان محسوب می شد و یاد و آثارش قطعا ماندگار باقی خواهد ماند .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد