hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > سعید خانی : چشم‌انداز مثبتی برای سینما نیست

سعید خانی : چشم‌انداز مثبتی برای سینما نیست

سعید خانی تهیه‌کننده سینما معتقد است که در حال حاضر هیچ چشم‌انداز مثبتی برای سینما وجود ندارد.
سعید خانی تهیه‌کننده سینما د درباره پروژه‌های سینمایی که در دست دارد، گفت: دو فیلمنامه سینمایی در دست دارم که کارگردانی یکی از این فیلمنامه‌ها را عبدالرضا کاهانی و دیگری را مصطفی تقی‌زاده برعهده دارند.

وی بیان کرد: کاهانی در حال بازنویسی این فیلمنامه اجتماعی است و قرار بود بعد از پایان بازنویسی برای دریافت پروانه ساخت اقدام کنیم، همچنین فیلمنامه دیگر نیز که یک اثر کمدی است برای دریافت پروانه ساخت آماده بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور تصمیم گرفتیم در چنین شرایطی برای پروانه ساخت اقدام نکنیم.

این تهیه‌کننده سینما ادامه داد: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا و به تعویق افتادن تولید در سینما، هیچ چشم‌انداز مثبتی برای سینما نمی‌بینم. این را تاکید می‌کنم برای جنس فیلم‌هایی که در بخش خصوصی و به صورت تعاونی تولید می‌شود، زمان و چگونگی اکران فیلم بسیار مهم است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم.

مدیر شرکت پخش «خانه فیلم» توضیح داد: البته ۵ فیلم سینمایی را آماده اکران عمومی داریم که به دلیل شرایط موجود مشخص نیست چه زمانی برای اکران عمومی اقدام کنیم.

وی بیان کرد: «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، «خط استوا» به کارگردانی اصغر نعیمی، «گربه سیاه» به کارگردانی کریم امینی، «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی و «عامه پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی را آماده اکران داریم که همچنان زمان اکران این فیلم‌ها مشخص نیست.

خانی در پایان گفت: البته در تلاش هستیم تا پروانه نمایش «دینامیت» را دریافت کنیم تا شرایط برای اکران آن را فراهم کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد