hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اردبیل| آغاز فعالیت مجدد سینمای جوان مشگین شهر

اردبیل| آغاز فعالیت مجدد سینمای جوان مشگین شهر

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و دبیر شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اردبیل (مشگین شهر) گفت: شروع دوباره سینمای جوان مشگین شهر با شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اردبیل (مشگین شهر) همراه شد.

سید ناصر اسحاقی در اختتامیه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اردبیل گفت: سینمای جوان مشگین شهر بعد از یک دوره فطرت، به دنبال آغاز فعالیت بود و فعالین سینمای جوان در مشگین شهر به دنبال راه‌اندازی مجدد بودند بخصوص که تب‌وتاب عجیبی به وجود آمده و همه پای‌کار آمده بودند و خواستار سینمای جوان بودند.

او افزود: با توجه به رغبتی که در میان فعالین سینمای جوان مشگین شهر به وجود آمده بود تصمیم بر این گرفتیم که سینمای جوان مشگین شهر را افتتاح کنیم و به‌نوعی برای این‌همه شور و شوق جواب درخور و شایسته‌ای بدهیم. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با سینمای جوانان ایران و مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل شروع دوباره سینمای جوان مشگین شهر با این جشنواره و رویداد مهم همراه شد که امیدواریم نتایج ارزنده‌ای برای استان اردبیل و شهرستان مشگین شهر داشته باشد. سید ناصر اسحاقی ضمن تشکر از مجموعه عوامل برگزاری این جشنواره از ارسال‌کنندگان آثار و منتخبین حضور در جشنواره نیز قدردانی کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد