hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > گروگان‌گیری و درگیری مسلحانه‌‌‌ قاچاقچیان‌ درختان بلوط‌ در چهارمحال و بختیاری

گروگان‌گیری و درگیری مسلحانه‌‌‌ قاچاقچیان‌ درختان بلوط‌ در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: قاچاقچیان‌ درختان بلوط‌ اقدام به گروگان گیری و درگیری مسلحانه کرده بودند که دستگیر شدند.
 علی محمدی‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برخورد قاطع و قانونی با متخلفین قطع درختان بلوط و قاچاقچیان چوب و زغال در جنگل‌های استان خبر داد و اظهارداشت: طی گزارشات واصله مبنی بر قطع شبانه درختان جنگلی بلوط در منطقه کوهستانی کهیان، معروف به برفاب در شهرستان لردگان، مأمورین یگان حفاظت با انجام تحقیقات لازم و کمین در منطقه حضور یافتند.
وی افزود: متخلفین با مشاهده مأمورین یگان حفاظت اقدام به استفاده از سلاح گرم و شلیک و تیراندازی به سمت مامورین کردند.
محمدی مقدم بیان کرد: در این درگیری مسلحانه یکی از مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان لردگان  گروگان گرفته شد و خودروی سواری حامل چوب غیرمجاز متواری شد.
وی ادامه داد: با ورود دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان و اعزام نیروهای انتظامی پاسگاه انتظامی ریگ، مأمور منابع طبیعی از چنگ گروگان گیران آزاد و متخلفین از محل متواری شدند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: هم اکنون متخلفان شناسایی شده‌اند و پرونده آن‌ها به جرم قطع غیرمجاز درختان، درگیری مسلحانه و گروگان‌گیری  جهت پیگیری برای دستگیری متخلفان و توقیف خودروی حامل چوب به مرجع قضایی ارسال گردیده است.
وی از مردم خواست: هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی را از طریق شماره 1504 تلفن امداد و نجات جنگل و مراتع به یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اطلاع دهند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد