hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > راه یافتن 56 اثر به مرحله بازبینی اولین جشنواره نمایش خیابانی (تئاتر کنار مردم)

راه یافتن 56 اثر به مرحله بازبینی اولین جشنواره نمایش خیابانی (تئاتر کنار مردم)

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، از راه یافتن ۵۶ اثر به مرحله بازبینی اولین جشنواره نمایش خیابانی «تئاتر کنار مردم» خبر داد.

مشهد مقدس رویداد امروز-صدرا یوسفی با بیان این خبر اظهار کرد: بازخوانی آثار ارسال‌شده به دبیرخانه جشنواره «تئاتر کنار مردم» به پایان رسید.

وی افزود: حجت طباطبایی، عبدالله برجسته و کریم جشنی، اعضای هیئت بازخوانی این جشنواره هستند که به بررسی ۹۱ اثر ارسال‌شده به دبیرخانه پرداختند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به تعداد آثار راه‌یافته به مرحله بازبینی بیان کرد: در مجموع ۵۶ اثر به مرحله بازبینی راه یافتند که این مرحله از ۱۰ روز آینده آغاز به فعالیت می‌کند.

یوسفی خاطرنشان کرد: در این میان راه یافتن برخی از آثار، به صورت مشروط خواهند بود که دبیرخانه جشنواره، به صاحبان آثار اعلام می‌کند.

گفتنی است جشنواره «تئاتر کنار مردم» با هدف افزایش نشاط شهروندان و به دبیری «جواد اشکذری» فعالیت خود را آغاز کرده و آثار منتخب در دهه ولایت، در مناطق مختلف شهر مشهد اجرا خواهند شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد