hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری از 23 تیر / رقابت بیش از یکهزار داوطلب در دانشگاه سمنان

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری از 23 تیر / رقابت بیش از یکهزار داوطلب در دانشگاه سمنان

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون های سراسری از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی Ph.D   سال 99 از 23 تیر از طریق سایت سازمان سنجش خبر داد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر پرویز ملک زاده با اعلام این خبر گفت : كليه‌ داوطلبان‌ از دوشنبه 23 تیر براي مشاهده و پرينت کارت ورود به جلسه خود به يگاه اطلاع‌ رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه نمایند .
دکتر ملک زاده افزود : داوطلبانی که حوزه امتحانی آنان دانشگاه سمنان است می توانند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه صبح ها از ساعت 8:30 تا 12 و بعد از ظهر ها از ساعت 14 تا 18 برای رفع نقص احتمالی کارت خود به مركز چاپ و انتشارات در پرديس شماره يك دانشگاه سمنان مراجعه نمایند .
دکتر ملک زاده با بیان اینکه این آزمون با حضور  یک هزار و 100 داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان برگزار می شود تصریح کرد : دانشكده ¬هاي برق و كامپيوتر، پرديس علوم پايه ، تالار اميركبير و دانشكده علوم انساني صبح روز پنجشنبه 26 تیر میزبان داوطلبان هستند .
نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان از داوطلبان خواست ، بجز كارت ورود به جلسه آزمون و اصل كارت ملي يا شناسنامه عكسدار   از آوردن وسائل اضافي از قبيل تلفن همراه، هرگونه لوازم ارتباطي، الكترونيكي و محاسباتي، كيف دستي، ساك دستي و ... خودداري نمايند.
دکتر ملک زاده به وضعیت بیماری کرونا هم اشاره کرد و گفت : با توجه به این شرایط ، همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد