hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > پشت صحنه متفاوت سریال «هشدار برای کبرا ۱۱»/درخشش دوباره بدلکار ایرانی در سینمای اروپا

پشت صحنه متفاوت سریال «هشدار برای کبرا ۱۱»/درخشش دوباره بدلکار ایرانی در سینمای اروپا

بدلکار سریال «هشدار برای کبرا ۱۱» گفت: براساس تصمیم سازندگان، سریال تلویزیونی «هشدار برای کبرا ۱۱» در این فصل به پایان می‌رسد، اما به احتمال قوی این گروه سریالی دیگر با همین حال و هوا را منتها با نامی دیگر آغاز خواهند کرد. 
علیرضا قره‌خانی از پیشکسوتان عرصه بدلکاری هم در سینمای ایران و هم در سینمای بین‌الملل محسوب می‌شود که سال‌ها در عرصه بدلکاری فعالیت داشته و با بدلکاران و طراحان صحنه‌ بدلکاری مطرحی همچون «پیمان ابدی» همکاری داشته است. وی علاوه بر بدلکاری سینما، ریاست کمیته فنی رکورد ملی ایران و ریاست کمیته فنی ورزش‌های نمایشی را در کارنامه خود دارد.
پشت صحنه سریال متفاوت «هشدار برای کبرا ۱۱»/درخشش دوباره بدلکار ایرانی در سینمای اروپا
قره‌خانی نزدیک به ۵۰ رکورد ورزشی و فنی را از خود به ثبت رسانده و در کنار «ارشا اقدسی» اولین مربی «بانجی جامپینگ» در کشور بشمار می‌رود، وی فعالیت خود در سینما را با دستیار اولی «پیمان ابدی» آغاز کرد و توانست پروژه‌های موفقی همچون سریال «هشدار برای کبرا ۱۱» را در کارنامه فعالیت خوچد به ثبت برساند.
این بدلکار مطرح ایرانی که ساکن کشور آلمان است اخیر در فصل نهایی سریال «هشدار برای کبرا ۱۱» فعالیت خود را آغاز کرده و به خلق صحنه های متفاوت در این مجموعه مطرح پرداخته است که خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در گفت‌‌وگو با این بدلکار آخرین خبرها از ساخت فصل نهایی سریال «هشدار برای کبرا ۱۱» را جویا شده است که در ادامه خواهید خواند:
پشت صحنه سریال متفاوت «هشدار برای کبرا ۱۱»/درخشش دوباره بدلکار ایرانی در سینمای اروپا
علیرضا قره‌خانی ، پیرامون ساخت آخرین فصل از سریال «هشدار برای کبرا ۱۱» گفت: این سریال در حال حاضر تولید آخرین بخش‌های فصل نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، ماه‌ها از شروع فیلمبرداری آن گذشته و به احتمال فراوان تا یک ماه آینده فیلمبرداری به پایان می‌رسد، البته هنوز مشخص نیست که تیم تولید کننده این سریال در ادامه چه برنامه‌ای دارند و آیا سراغ ساخت مجموعه‌ای تازه خواهند رفت یا خیر.
وی در همین راستا ادامه داد: براساس تصمیم سازندگان این اثر سریال تلویزیونی «هشدار برای کبرا ۱۱» در این فصل به پایان می‌رسد، اما به احتمال قوی این گروه سریالی دیگر با همین حال و هوا منتها با نامی دیگر را آغاز خواهند کرد که پیشنهاد حضور در آن مجموعه نیز به من شده است.



این بدلکار سینما درباره تجربه حضور دوباره خود در سریال «هشدار برای کبرا ۱۱» اذعان کرد: کار با گروه تولید سریال «هشدار برای کبرا ۱۱» بسیار لذتبخش است، من نزدیک به هفت سال از این سریال دور بودم، اما با توجه به اینکه ساخت فصل آخر سریال رقم خورد، این پروژه از من دعوت کرد تا در پایان آن بار دیگر به گروه حرفه‌ای آنها ملحق شوم تا بتوانیم در کنار هم نتیجه سال‌ها تلاش خود را به نوعی زنده کنیم.
وی فصل آخر سریال تلویزیونی «هشدار برای کبرا ۱۱» را بسیار مهیج خواند و ادامه داد: حضورم در فصل آخر سریال «هشدار برای کبرا ۱۱» بیشتر در صحنه‌های اکشن و مبارزه تن به تن بوده، البته صحنه کوچکی را هم با شخصیت اصلی سریال «سمیر» بازی داشته‌ام، در این سکانس مشترک بعد از تصادفم با سمیر ماشین مرا دزدیده و با خود می‌برد، در کل تجربه جالبی را در این روز‌ها پشت سر می‌گذارم، همچنین یکی از صحنه های شگفت‌ ‌انگیز در این سری «هشدار برای کبرا ۱۱» تولید برف مصنوعی برای صحنه‌‍ای عظیم آن هم در فصل گرم تابستان که در نوع خود بسیار خیره کننده است.



قره‌خانی دلیل دور شدن خود از تیم بدلکاری سریال «هشدار برای کبرا ۱۱» را اینگونه تشریح کرد: دلیل کمرنگ شدن من در سریال «هشدار برای کبرا ۱۱» این بود که من در شهری کلن آلمان ساکن هستم و از فرزندم مراقبت می‌کنم، اما گروه بدلکاری این اثر همواره در شهر‌ها و کشور‌های مختلف در سفر هستند، به همین دلیل نتوانستم زیاد در کنار آن‌ها باشم، اما در عوض به کار‌های خودم رسیدگی کردم.
وی درباره احتمال همکاری دوباره با گروه بدلکاری سریال «هشدار برای کبرا ۱۱» اضافه کرد: دومانسکی طراح صحنه‌های اکشن سریال «هشدار برای کبرا ۱۱» از من دعوت کرد تا در این سریال حضور دوباره پیدا کنم، وی در پایان پروژه هم پیشنهاد کار‌های تازه داد، اما باید ببینم که در کدام شهر کار می‌کنند و وضع به چه صورت پیش می‌رود.



قره‌خانی با اشاره به قرار گرفتن خود در جایگاه بر پیشکسوتان عرصه بدلکاری و باز شدن را برای جوان‌ترها تصریح کرد: جوانان بسیاری وارد این عرصه شده اند که اتفاقا خوب هم کار می‌کنند، شخصا دیگر به نوعی پیشکسوت این عرصه شده‌ام و در اکثر صحنه‌ها بیشتر به جوانان کمک کرده و مشاوره می‌دهم تا اینکه خود به خلق صحنه‌ای بپردازم.
پشت صحنه سریال متفاوت «هشدار برای کبرا ۱۱»/درخشش دوباره بدلکار ایرانی در سینمای اروپا
بدلکار سریال «هشدار برای کبرا ۱۱» با اشاره به ساخت آثاری جدید توسط خودش خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی مهیجی را برای ادامه حرفه خود در پیش دارم، می‌خواهم فیلم تازه‌ای را کلید بزنم که کاملا اکشن بوده و از نظر خودم اتفاق بسیار هیجان انگیزی را برای مخاطب رقم می‌زند. در حال حاضر مقدمات ساخت این اثر را در برنامه دارم، اما این اثر را در کشوری می‌سازم که مطمئنا هیچکس فکرش را هم نمی‌کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد