hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اوج گرفتن مجدد ‌کرونا در استان فارس / ۳۱ نفر از پرسنل اورژانس ‌به کووید ۱۹ ‌مبتلا شدند

اوج گرفتن مجدد ‌کرونا در استان فارس / ۳۱ نفر از پرسنل اورژانس ‌به کووید ۱۹ ‌مبتلا شدند

رئیس اورژانس استان فارس گفت: متاسفانه ۳۱ نفر از پرسنل اورژانس فارس به بیماری کرونا مبتلا شدند، با این حال هیچ مورد فوتی نداشتیم.
محمد جواد مرادیان ، از آماده باش مرکز فوریت‌های پزشکی برای موج دوم کووید 19 خبر داد و گفت: با توجه به اوج گرفتن مجدد بیماری کرونا در استان، حجم ماموریت‌ها و تماس‌ها با سامانه 115 اورژانس فارس افزایش چشمگیری داشته است.
وی افزود: با توجه به شیوع این ویروس و افزایش انتقال بیماران کرونایی به مراکز درمانی، سازمان اورژانس فعالیت و برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده‌ تا بتواند پاسخگوی نیاز سلامت مردم باشد.
مرادیان ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان اورژانس، ادامه داد: همکاران در اورژانس درگیر مقابله با این بیماری هستند، و متاسفانه 31 نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه 28 نفر از آن‌ها بهبود یافته‌اند و 3 نفر در قرنطینه خانگی هستند، با این حال خوشبختانه هیچ مورد فوتی نداشتیم.
رئیس اورژانس استان فارس با تاکید بر اینکه آمادگی برای ارائه خدمات اورژانس به مردم همچنان وجود دارد، تصریح کرد: پرسنل اورژانس در این ایام از جان مایه گذاشته و ایثار کردند و حجم و فشار کارها بسیار بالاست از این رو از مردم فهیم شیراز و استان فارس می‌خواهیم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه بیشتر مبتلایان افرادی هستند که در مجالس یا اماکن شلوغ شرکت کردند، خواستار محدود کردن تجمعات، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده دائم از ماسک شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد