hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قزوین| احیای هاکی قزوین در اسرع وقت

قزوین| احیای هاکی قزوین در اسرع وقت

 رئیس جدید هیئت هاکی قزوین در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی این رشته اظهار کرد: پتانسیل استان قزوین در رشته هاکی بالاست و با آموزش و استعدادیابی و برگزاری دوره‌های مربیگری این رشته را در قزوین احیا می‌کنیم.

امیر رجبی بابیان اینکه هم‌اکنون هاکی قزوین جایگاه خوبی در کشور ندارد، ابراز کرد: متأسفانه هیئت هاکی قزوین مدتی است که تعطیل است و سالن اختصاصی ندارد و از طرفی هم هیئت‌های شهرستانی فعال نیستند که باید در این زمینه‌ها چاره‌اندیشی شود.

امیر رجبی اعلام کرد: در صورت حمایت اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون هاکی و مدیران استانی برنامه‌های مختلفی برای احیای این رشته داریم و در اسرع وقت نسبت به انتخاب اعضای هیئت و فعال‌سازی کمیته‌های مختلف اقدام می‌کنیم.

رئیس جدید هیئت هاکی قزوین با تأکید بر اینکه هیئت‌های شهرستانی را فعال می‌کنیم، ادامه داد: آموزش و استعدادیابی و برگزاری دوره‌های مربیگری و جذب نونهالان و حضور در مسابقات و لیگ و فعال‌سازی هاکی چمن در قزوین ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های ما برای هاکی قزوین است. رجبی با تأکید بر لزوم همراهی و کمک مسئولان برای پیشبرد اهداف هیئت بیان کرد: امیدواریم با کمک و حمایت مسئولان اداره کل ورزش و جوانان قزوین و فدراسیون بتوانیم اهداف خود در این هیئت را به‌خوبی پیش برده و شرمنده اهالی این رشته در قزوین نشویم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد