hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قزوین| برخورد قاطع با دست‌اندازان به بیت‌المال

قزوین| برخورد قاطع با دست‌اندازان به بیت‌المال

رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب قزوین گفت: آذرماه سال 95 دادستان عمومی و انقلاب قزوین از دستگیری 2 کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین به دلیل برخی تخلفات مالی خبر داد که جلسه رسیدگی به اتهامات این 2 کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین در شعبه 102 دادگاه کیفری دو قزوین به ریاست قاضی کاظم‌پور برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کثیرلو اظهار کرد: دستگاه قضایی استان قزوین در برخورد با دست‌اندازان به حقوق بیت‌المال و دولت جدیت دارد و در این مسیر با همه‌کسانی که بخواهند با سوءاستفاده از جایگاه خود حقوق بیت‌المال را تضییع کنند قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب قزوین بابیان اینکه رهبر انقلاب و رئیس قوه قضاییه خواستار برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی هستند، ابراز کرد: دستگاه قضایی در برابر مفسدان اقتصادی تمام‌قد ایستاده است و نخواهیم گذاشت حقوق این ملت توسط عده‌ای فرصت‌طلب، سودجو و زیاده‌خواه تضییع شود. رئیس دادگستری شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: آذرماه سال 95 دادستان عمومی و انقلاب قزوین از دستگیری 2 کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین به دلیل برخی تخلفات مالی خبر داد که جلسه رسیدگی به اتهامات این 2 کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین در شعبه 102 دادگاه کیفری دو قزوین به ریاست قاضی کاظم پور برگزار شد.

او خاطرنشان کرد: در جلسه دادگاه با توجه به کیفرخواست صادرشده از سوی دادسرای قزوین، موضوع نقل‌وانتقال 67 قطعه از زمین‌های دولتی به اشخاص از طریق جعل اسناد توسط متهمین اصلی مورد رسیدگی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام کثیرلو تصریح کرد: این پرونده 17 متهم دارد که 2 نفر از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی قزوین به‌عنوان متهم اصلی که همچنان بازداشت هستند و 15 متهم دیگر نیز حضور دارند که عناوین اتهامی موجود در کیفرخواست صادره انتقال مال غیر (کلاه‌برداری)، جعل و استفاده از سند مجعول، تحصیل مال نامشروع و سهل‌انگاری در انجام‌وظیفه است.

این مقام قضایی یادآور شد: تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد و پس از تکمیل تحقیقات و برگزاری جلسه رسیدگی رأی دادگاه بدوی توسط شعبه 102 دادگاه کیفری دو قزوین صادر می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد