hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > شجاعی: بازی تراکتور و استقلال کیفیت نداشت

شجاعی: بازی تراکتور و استقلال کیفیت نداشت

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور درباره بازی این تیم برابر استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.
مسعود شجاعی کاپیتان تیم فوتبال تراکتور درباره تساوی این تیم برابر تیم استقلال و کیفیت این بازی اظهار کرد: به نظرم درباره مسائل فنی این بازی نمی‌توانیم صحبت کنیم، چون شرایط خاص بود و تیم استقلال هم چند روز تمرین نکرد. من از سنگینی هوای تهران و  چمن بد ورزشگاه آزادی ایراد نمی گیرم.
او ادامه داد: ما هم نتوانستیم آنچنان کیفیت قبلی خود را در این بازی نشان بدهیم و استقلال هم به علت ابتلای چند بازیکن خود به ویروس کرونا و تمرین نکردن، آن تیم همیشگی نبود. البته سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و بتوانیم مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و همین موضوع از جذابیت بازی کم کرد.
کاپیتان تراکتور درباره اینکه ادامه لیگ برتر فوتبال را چطور می‌بیند، بیان کرد: به طور حتم افرادی که تصمیم گرفتند بازی‌ها برگزار شود تمهیداتی در نظر گرفته و برنامه ریزی کرده اند، اما من با عقل خودم می‌گویم که خیلی سخت است دوباره همه مسائل به حالت عادی بازگردد و بازی‌ها منظم برگزار شود. لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌های تدارکاتی  تیم ملی و جام حذفی  را در پیش داریم.

بازیکنان کرونایی زیاد آسیب ندیدند

کاپیتان تیم ملی فوتبال درباره بازی‌های  تیم ملی گفت: همه مسائل به هم ریخته است و نمی‌دانم چه زمانی قرار است لیگ امسال تمام شود و چه موقعی بدنسازی می کنیم. به هر حال باید به بازیکنان استراحت بدهند. من عکسی از وریا غفوری دیدم و خیلی ناراحت شدم. همه اقشار جامعه درگیر این ویروس هستند. ما ورزشکاران به علت ورزش سیستم ایمنی قوی‌تر داریم و بازیکنان کرونایی زیاد آسیب ندیدند و بعد از یکی، ۲ روز شرایط نرمالی دارند. البته ما می‌توانیم ناقل این ویروس باشیم و به خانواده خود انتقال بدهیم.
او افزود: ما نمی‌توانیم بعد از یک ماه قرنطینه بازی کنیم تا لیگ به پایان برسد. این موضوع شدنی نیست. به هر حال کار را دشوار کردند و همه چیز بهم ریخته است.
شجاعی درباره اینکه تراکتور می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان بگیرد، گفت: با توجه به اینکه شرایط خاص است فقط باید تمرکز روی بازی‌های خود داشته باشیم. ۵ فینال در پیش داریم، چون به مصاف تیم هایی می رویم که برای بقا می‌جنگند و برخی از آن‌ها هم برای اخذ سهمیه تلاش می‌کنند. به هر حال کار ساده‌ای نداریم و از امروز برای بازی روز جمعه باید تمرین کنیم و بازی به بازی پیش برویم و با موفقیت این بازی را پشت سربگذاریم. ما بازی جام حذفی هم داریم و جزو ۴ تیم صعود کننده هستیم و برای رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌ها ۲ بازی فینال گونه پیش رو داریم. به هر حال در جام حذفی هر کسی بتواند از فرصت هایش استفاده کند می‌تواند موفق شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد